![]() |
|
| |||
| |||
| im proberen je een eigen netwerk, dus ik kan sommige bestanden heen en weer tussen 2 computers. Ik heb een netwerk crossoverkabel en ben in de fase van het opzetten van de verbinding waar ik het probleem. op mijn bureaublad krijg ik bij de geavanceerde instellingen onder een nieuwe verbinding, en ik kan klikken op "direct naar een andere computer" ok makkelijk rechts, ook op mijn kladblok, ik kan het niet klikt diezelfde knop "rechtstreeks verbinding maken met een andere computer." ive googled en doorzocht en im getting frusterated. hoe krijg ik dit te laten werken, dus ik kan een aantal bestanden en opnieuw mijn notebook? ook eenmaal ive opzetten van de verbinding op mijn desktop en ik ga niet aansluiten, (zelfs al is er geen notebook om verbinding te maken) het askes me voor een gebruikersnaam en wachtwoord ... Ik heb niet een gebruikersnaam of wachtwoord dus wat kan ik doen? Thanks in advance guys! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kan je pingen elke computer? Heeft u het instellen van de firewall correct? (verbinding met het internet en schakel beide firewalls, zien of het is dat de oorzaak daarvan)
|
| |||
| |||
| Ik heb de crossoverkabel gaande van de Ethernet-poort op de Ethernet-poort op beide computers. maar ik zal proberen de firewall probleem. ook ik heb niet het internet aangesloten. im gebruik van xp op beide comps als dat helpt. en ik heb geen idee hoe 'ping' van de computers Dankzij al |
|
| |||
| |||
| gewoon een gedachte, maar ik heb gekocht "crossover kabels", dat bleek te zijn patch-kabels. ze zijn vrij goedkoop, dus misschien proberen een andere? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jaar oude draad ...
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Oprichting van een netwerk - Diverse Setup Vragen | Martyok | Netwerken, modems & VoIP | 1 | 24 mei 2009 14:40 |
| Het maken van eigen netwerk | antbann | Netwerken, modems & VoIP | 4 | 11 nov 2008 14:47 |
| Tutorial: installatie van een draadloos netwerk | serverguy | Netwerken, modems & VoIP | 3 | 15 mrt 2008 09:13 |
| Thuisnetwerk | WHATSUP | Windows besturingssystemen | 10 | 26 Jan 2008 11:02 |
| Home Network Issues | yvonnet | Netwerken, modems & VoIP | 20 | 23 okt 2007 12:52 |
| Thread Tools | |
| |