![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Her er mit oprettet. Win 2000 Pro, IE7, Firefox 5.0, Linksys Router, ISP er lokale el-selskab (Clarksville Department of Electric, TN) Jeg har for nylig købt en GoDaddy Domæne og økonomi hosting. Når jeg forsøger at gå til min webadresse via navn eller direkte til den IP-adresse, får jeg følgende besked. Forbindelse Afbrudt Forbindelsen til serveren blev nulstillet, mens side blev lastning. Netværket forbindelsen blev afbrudt, mens forhandlingerne om en forbindelse. Please try again. Jeg var i stand til at få adgang til alt bøde for en hel dag, men før det, og lige siden har det været således. Jeg kan bruge en gratis proxy, og få adgang til. Jeg kan ping uden et problem. Hverken Webbrowser vil få adgang til den. En tracert gør i for at "spore komplette" Jeg har ryddet cachen, genstartet, slukket Bit Defender og Spybot. Jeg har omgået router og stadig det samme resultat. Alle andre websites synes at være fint. Alle er uden for mit hjem er i stand til at få adgang til siden uden problemer. Jeg kan FTP i mit admin uden problemer. Jeg går ud fra det har noget at gøre med min computer indstillinger fordi den internetudbyder og GoDaddy både sige alt er i orden på deres afslutning. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hvor kan man købe et domænenavn? | orangemanta | Web Design, Hosting & SEO | 10 | 20. apr 2009 00:08 |
| Domænet ikke tilgængeligt??? | MJSPC | Windows-operativsystemer | 1 | 30 juni 2007 07:59 |
| Registrering af dit domæne navn med en webhost | alexderwolf | Web Design, Hosting & SEO | 3 | 7 juni 2007 08:17 |
| Godaddy.com Web Hosting? | emmaonline | Web Design, Hosting & SEO | 3 | 16 marts 2007 16:50 |
| Thread Tools | |
| |