mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Networking, Modemer & VoIP

Register

Kan ikke oprette forbindelse til GoDaddy domæne

Reply

Thread Tools
Old 18. juni 2009, 18:53
Ny Medlem Gruppen

Default Kan ikke oprette forbindelse til GoDaddy domæne

Her er mit oprettet. Win 2000 Pro, IE7, Firefox 5.0, Linksys Router, ISP er lokale el-selskab (Clarksville Department of Electric, TN)

Jeg har for nylig købt en GoDaddy Domæne og økonomi hosting. Når jeg forsøger at gå til min webadresse via navn eller direkte til den IP-adresse, får jeg følgende besked.

Forbindelse Afbrudt
Forbindelsen til serveren blev nulstillet, mens side blev lastning.
Netværket forbindelsen blev afbrudt, mens forhandlingerne om en forbindelse. Please try again. Jeg var i stand til at få adgang til alt bøde for en hel dag, men før det, og lige siden har det været således.

Jeg kan bruge en gratis proxy, og få adgang til.
Jeg kan ping uden et problem.
Hverken Webbrowser vil få adgang til den.
En tracert gør i for at "spore komplette"
Jeg har ryddet cachen, genstartet, slukket Bit Defender og Spybot.
Jeg har omgået router og stadig det samme resultat.
Alle andre websites synes at være fint.
Alle er uden for mit hjem er i stand til at få adgang til siden uden problemer.
Jeg kan FTP i mit admin uden problemer.

Jeg går ud fra det har noget at gøre med min computer indstillinger fordi den internetudbyder og GoDaddy både sige alt er i orden på deres afslutning.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Hvor kan man købe et domænenavn? orangemanta Web Design, Hosting & SEO 10 20. apr 2009 00:08
Domænet ikke tilgængeligt??? MJSPC Windows-operativsystemer 1 30 juni 2007 07:59
Registrering af dit domæne navn med en webhost alexderwolf Web Design, Hosting & SEO 3 7 juni 2007 08:17
Godaddy.com Web Hosting? emmaonline Web Design, Hosting & SEO 3 16 marts 2007 16:50
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.