![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Tässä on perustettu. Win 2000 Pro, IE7, Firefox 5.0, Linksys Router, ISP on paikallinen Electric Company (Clarksville Department of Electric, TN) Olen hiljattain ostanut GoDaddy Domain ja talouden hosting. Kun yritän mennä minun URL kautta nimi tai suoraan IP-osoite, saan seuraavan viestin. Yhteys Keskeytetty Palvelinyhteys oli nollattu kun sivu on lastaus. Verkosto linkki keskeytyi kun neuvottelut yhteydessä. Ole hyvä ja yritä uudelleen. Minulla oli mahdollisuus saada kaikki sakko yhden kokonaisen päivän, mutta ennen sitä, ja siitä lähtien se on ollut seuraava. Voin käyttää vapaa välityspalvelimena ja päästä. Voin ping ilman ongelmia. Kumpikaan selain käyttää sitä. A tracert antaa periksi "jäljittää täydellinen" Olen tyhjennetään välimuisti, rebooted, sammutetaan Bit Defender ja Spybot. Olen kiertänyt reitittimen ja silti samaan lopputulokseen. Kaikki muut sivustot näyttävät olevan kunnossa. Jokaisella ulkopuolella kotini on voitava käyttää ilman ongelmia. Voin FTP osaksi minun admin ilman mitään ongelmia. Olen jos se on jotain tekemistä minun tietokoneen asetuksia, koska ISP ja GoDaddy molemmat sanoa, kaikki on hyvin niiden lopussa. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Mistä ostaa verkkotunnus? | orangemanta | Web Design, Hosting & SEO | 10 | 20th Apr 2009 00:08 |
| Verkkotunnus ei käytettävissä? | MJSPC | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 30th Jun 2007 07:59 |
| Rekisteröityminen verkkotunnuksesi nimi, jolla on Web-isäntänä | alexderwolf | Web Design, Hosting & SEO | 3 | 7th Jun 2007 08:17 |
| Godaddy.com Web Hosting? | emmaonline | Web Design, Hosting & SEO | 3 | 16. Maaliskuu 2007 16:50 |
| Thread Tools | |
| |