mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Netwerken, modems & VoIP

Register

Kan geen verbinding maken met GoDaddy domein

Reply

Thread Tools
Old 18 juni 2009, 18:53
Nieuw Lid Fractie

Default Kan geen verbinding maken met GoDaddy domein

Hier is mijn ingesteld. Win 2000 Pro, IE7, Firefox 5.0, Linksys Router, ISP lokale Electric Company (Clarksville Afdeling Electric, TN)

Ik kocht onlangs een GoDaddy Domein en economie hosting. Als ik probeer om naar mijn URL via de naam of rechtstreeks aan het IP-adres, krijg ik het volgende bericht.

Verbinding onderbroken
De verbinding met de server opnieuw is terwijl de pagina is geladen.
Het netwerk verbinding werd onderbroken, terwijl de onderhandelingen over een verbinding. Probeer het opnieuw. Ik was in staat om toegang te krijgen tot alles goed voor een hele dag, maar vóór die en sindsdien is het volgende.

Ik kan gebruik maken van een proxy en krijgen gratis toegang.
Ik kan pingen zonder een probleem.
Noch webbrowser openen.
Een tracert maakt bij "trace compleet"
Ik heb gewist cache heropgestart, uitgeschakeld Bit Defender en Spybot.
Ik heb router gepasseerd en nog steeds hetzelfde resultaat.
Alle andere websites lijken prima.
Iedereen buiten mijn huis is in staat om de pagina te openen zonder een probleem.
Ik kan FTP in mijn admin zonder enige problemen.

Ik neem maar iets te maken heeft met mijn computer-instellingen, omdat de ISP en GoDaddy zowel zeggen alles is prima op hun einde.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Waar te koop een domeinnaam? orangemanta Web Design, Hosting & SEO 10 20 apr 2009 00:08
Domein niet beschikbaar? MJSPC Windows besturingssystemen 1 30 jun 2007 07:59
Het registreren van uw domeinnaam met een webhost alexderwolf Web Design, Hosting & SEO 3 De 7 juni 2007 08:17
Godaddy.com Web Hosting? emmaonline Web Design, Hosting & SEO 3 16 mrt 2007 16:50
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.