mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Nätverk, Modem & VoIP

Register

Kan inte ansluta till GoDaddy domän

Reply

Thread Tools
Old 18 juni 2009, 18:53
New Member Group

Default Kan inte ansluta till GoDaddy domän

Här är min inrättas. Win 2000 Pro, IE7, Firefox 5.0, Linksys Router, ISP lokala Electric Company (Clarksville Department of Electric, TN)

Jag har nyligen köpt en GoDaddy Domain och ekonomi hosting. När jag försöker gå till min webbadress via namn eller direkt till IP-adress får jag följande meddelande.

Anslutning Avbrutet
Anslutningen till servern har återställts när sidan laddas.
Nätverket länk avbröts medan förhandlingarna om ett samband. Please try again. Jag kunde komma åt allt bra för en hel dag, men innan dess och sedan dess har det varit följande.

Jag kan använda en gratis proxy och få tillgång till.
Jag kan pinga utan problem.
Varken webbläsare kommer åt den.
En tracert gör för att "spåra fullständigt"
Jag har rensat cacheminnet startas, stängs av Bit Defender och Spybot.
Jag har hamnat router och fortfarande samma resultat.
Alla andra hemsidor verkar vara bra.
Alla utanför mitt hem har möjlighet att komma åt sidan utan problem.
Jag kan FTP till min admin utan problem.

Jag utgår från att det har något att göra med min dators inställningar eftersom ISP och GoDaddy båda säger allt är bra för deras ändamål.
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Om att köpa ett domännamn? orangemanta Web Design, Hosting & SEO 10 20 april 2009 00:08
Domain inte tillgänglig?? MJSPC Windows-operativsystem 1 30 juni 2007 07:59
Registrera ditt domännamn med ett webbhotell alexderwolf Web Design, Hosting & SEO 3 7 juni 2007 08:17
Godaddy.com Hosting? emmaonline Web Design, Hosting & SEO 3 16 mars 2007 16:50
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.