mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Networking, Modemer & VoIP

Register

Ikke kan oprette forbindelse via trådløse eller LAN

Reply

Thread Tools
Old 19. juni 2009, 19:02
dwe
Ny Medlem Gruppen

Default Ikke kan oprette forbindelse via trådløse eller LAN

Jeg har et Satellite L355D-S7901 laptop kører Windows Vista. Mens du ser netflix på min computer via Linksys router og forsøger at afinstallere Norton på samme tid min computer pludselig afbrydes fra internettet og drevet ned. Da jeg vendte det tilbage om jeg kunne ikke oprettes forbindelse til internettet via trådløst. Jeg har også forsøgt at bruge LAN uden held. Jeg har ikke en anelse om, hvor man skal begynde. Jeg har prøvet at køre Windows Netværksdiagnostik med besked vinduer ikke kan løse problemet.

Jeg løb ipconfig / all men jeg kan ikke forstå de data, jeg søger på.

Enhver hjælp vil være værdsat.

ps. Det siger jeg er forbundet til et ukendt nettet.
Old 22 juni 2009, 02:16
Medlem Gruppen

Default Ikke kan oprette forbindelse via trådløse eller LAN

Forkert tråd!
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Kan ikke oprette forbindelse til trådløse jam90 Networking, Modemer & VoIP 2 18. maj 2009 13:14
Kan købe en trådløs N-kortet og oprette forbindelse til en 802.11g-router? Ltcompt21 Networking, Modemer & VoIP 2 25 marts 2009 16:37
Cant oprette forbindelse til trådløse efter re-format jamie2k8 Networking, Modemer & VoIP 2 14 februar 2009 17:41
Kan ikke oprette forbindelse til trådløse netværk HistoryGirl Networking, Modemer & VoIP 1 18. sep 2008 11:07
Wireless tilslutte / afbryde Sebs77 Networking, Modemer & VoIP 8 10. sep 2007 23:44
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.