vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Verkottuminen, Modeemit & VoIP

Register

Ei voi kytkeä langattomasti tai LAN

Reply

Thread Tools
Old 19 kesäkuu 2009, 19:02
DWE
Uusi Jäsen

Default Ei voi kytkeä langattomasti tai LAN

Minulla on Satellite L355D-S7901 kannettavan tietokoneen Windows Vista. Kun katselet Netflix minun tietokoneeseen Linksys reititin ja yrittävät poistaa Norton samalla minun tietokone yhtäkkiä irti internet ja moottoripurjelentokoneet alas. Kun kääntää sen takaisin en pystynyt muodostamaan Internet kautta langattomasti. Olen myös yrittänyt käyttää LAN ilman onnea. Minulla ei ole aavistustakaan, mistä aloittaa. Olen yrittänyt käyttää Windows Verkkodiagnostiikka kanssa viestin ikkunoita ei voi ratkaista ongelmaa.

Juoksin ipconfig / all, mutta en ymmärrä, tiedot, jotka olen katselet.

Kaikki apu olisi tervetullutta.

ps. Siinä sanotaan, olen yhteydessä tuntematon verkko.
Old 22 kesäkuu 2009, 02:16
Jäsen

Default Ei voi kytkeä langattomasti tai LAN

Väärä thread!
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Ei voi muodostaa yhteyden langattomiin jam90 Verkottuminen, Modeemit & VoIP 2 18. toukokuuta 2009 13:14
Voi ostaa langattoman N-kortin ja muodostaa yhteyden 802.11g reititin? Ltcompt21 Verkottuminen, Modeemit & VoIP 2 25th Mar 2009 16:37
Cant muodostaa langattoman jälkeen uudelleen-muodossa jamie2k8 Verkottuminen, Modeemit & VoIP 2 14th Feb 2009 17:41
Ei voi muodostaa yhteyden langattomaan verkkoon HistoryGirl Verkottuminen, Modeemit & VoIP 1 18. Sep 2008 11:07
Langattoman yhteyden / irrota Sebs77 Verkottuminen, Modeemit & VoIP 8 10. Sep 2007 23:44
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.