![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minulla on Satellite L355D-S7901 kannettavan tietokoneen Windows Vista. Kun katselet Netflix minun tietokoneeseen Linksys reititin ja yrittävät poistaa Norton samalla minun tietokone yhtäkkiä irti internet ja moottoripurjelentokoneet alas. Kun kääntää sen takaisin en pystynyt muodostamaan Internet kautta langattomasti. Olen myös yrittänyt käyttää LAN ilman onnea. Minulla ei ole aavistustakaan, mistä aloittaa. Olen yrittänyt käyttää Windows Verkkodiagnostiikka kanssa viestin ikkunoita ei voi ratkaista ongelmaa. Juoksin ipconfig / all, mutta en ymmärrä, tiedot, jotka olen katselet. Kaikki apu olisi tervetullutta. ps. Siinä sanotaan, olen yhteydessä tuntematon verkko. |
|
| |||
| |||
| Väärä thread! |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Ei voi muodostaa yhteyden langattomiin | jam90 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 2 | 18. toukokuuta 2009 13:14 |
| Voi ostaa langattoman N-kortin ja muodostaa yhteyden 802.11g reititin? | Ltcompt21 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 2 | 25th Mar 2009 16:37 |
| Cant muodostaa langattoman jälkeen uudelleen-muodossa | jamie2k8 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 2 | 14th Feb 2009 17:41 |
| Ei voi muodostaa yhteyden langattomaan verkkoon | HistoryGirl | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 1 | 18. Sep 2008 11:07 |
| Langattoman yhteyden / irrota | Sebs77 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 8 | 10. Sep 2007 23:44 |
| Thread Tools | |
| |