mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Netwerken, modems & VoIP

Register

Kan geen verbinding via een draadloos of LAN

Reply

Thread Tools
Old 19 juni 2009, 19:02
dwe
Nieuw Lid Fractie

Default Kan geen verbinding via een draadloos of LAN

Ik heb een Satellite L355D-S7901 laptop met Windows Vista. Terwijl Netflix kijken op mijn computer via Linksys router en probeert te verwijderen Norton tegelijkertijd mijn computer plotseling losgekoppeld van het internet en powered omlaag. Toen heb ik hem weer aan kon ik geen verbinding met het internet via draadloos. Ik heb ook geprobeerd het gebruik van het LAN zonder geluk. Ik heb geen flauw idee waar te beginnen. Ik heb geprobeerd om Windows Netwerkdiagnose met het bericht Windows kan het probleem niet oplossen.

Ik heb ipconfig / all, maar ik begrijp niet de gegevens die ik zoek op.

Alle hulp zou worden gewaardeerd.

ps. Zij zegt dat ik ben aangesloten op een onbekend netwerk.
Old 22 jun 2009, 02:16
Lid Fractie

Default Kan geen verbinding via een draadloos of LAN

Verkeerde draad!
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Kan geen verbinding maken met draadloze jam90 Netwerken, modems & VoIP 2 18 mei 2009 13:14
Kan kopen, een draadloze N-kaart en verbinding te maken met een 802.11g-router? Ltcompt21 Netwerken, modems & VoIP 2 25 mrt 2009 16:37
Cant verbinding maken met draadloze na opnieuw formatteren jamie2k8 Netwerken, modems & VoIP 2 14 feb 2009 17:41
Kan geen verbinding maken met draadloze netwerken HistoryGirl Netwerken, modems & VoIP 1 18e sep 2008 11:07
Draadloze verbinding / ontkoppel Sebs77 Netwerken, modems & VoIP 8 10e sep 2007 23:44
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.