![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik heb een Satellite L355D-S7901 laptop met Windows Vista. Terwijl Netflix kijken op mijn computer via Linksys router en probeert te verwijderen Norton tegelijkertijd mijn computer plotseling losgekoppeld van het internet en powered omlaag. Toen heb ik hem weer aan kon ik geen verbinding met het internet via draadloos. Ik heb ook geprobeerd het gebruik van het LAN zonder geluk. Ik heb geen flauw idee waar te beginnen. Ik heb geprobeerd om Windows Netwerkdiagnose met het bericht Windows kan het probleem niet oplossen. Ik heb ipconfig / all, maar ik begrijp niet de gegevens die ik zoek op. Alle hulp zou worden gewaardeerd. ps. Zij zegt dat ik ben aangesloten op een onbekend netwerk. |
|
| |||
| |||
| Verkeerde draad! |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Kan geen verbinding maken met draadloze | jam90 | Netwerken, modems & VoIP | 2 | 18 mei 2009 13:14 |
| Kan kopen, een draadloze N-kaart en verbinding te maken met een 802.11g-router? | Ltcompt21 | Netwerken, modems & VoIP | 2 | 25 mrt 2009 16:37 |
| Cant verbinding maken met draadloze na opnieuw formatteren | jamie2k8 | Netwerken, modems & VoIP | 2 | 14 feb 2009 17:41 |
| Kan geen verbinding maken met draadloze netwerken | HistoryGirl | Netwerken, modems & VoIP | 1 | 18e sep 2008 11:07 |
| Draadloze verbinding / ontkoppel | Sebs77 | Netwerken, modems & VoIP | 8 | 10e sep 2007 23:44 |
| Thread Tools | |
| |