![]() |
|
| |||
| |||
| Ive været spiller cod2 mp i over et år nu, og indtil for nylig har det kører gnidningsfrit. Pludselig står der forbindelsen afbrudt hele tiden. Og der er ikke noget galt med forbindelsen (1,85 MB og 0,85 Mb) (ikke stor, men det bør køre spillet). Ive forsøgt at skifte min firewall on / off, hvilket gjorde ikke hjælpe .. Ive nylig installeret nye drivere til mit Netgear kortet, spekulerer på, om dette har en indflydelse? Kan nogen hjælpe? |
|
| |||
| |||
| Det er normalt en server problem. Det kunne også være forårsaget af PB (punk Buster). Betyder det ske på alle servere eller bare en i særdeleshed? Angiveligt, der også kan på grund af en person på serveren hacking. Jeg vil foreslå at få COD4 eller COD5 som COD2 er spiste op med hackere. (Game hacks jeg mener) Der er en COD5 server jeg spiller, der altid har CI spørgsmål. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Upload afbrydes fil genoptage med php | Razorhawg047 | Web Design, Hosting & SEO | 0 | 15 juni 2009 05:23 |
| Fejl popup; IE7 er stødt og fejl ... | jonkon2 | Webbrowsere & FTP Klienter | 1 | 30. maj 2009 00:30 |
| Afbrydes Ibm System Recovery, vinduer filer beskadiget | olsureshot | Windows-operativsystemer | 3 | 22 januar 2009 01:29 |
| DMA-driver fejl, CRC-fejl | ghbnic | Drives & flytbare medier | 6 | 2 april 2008 11:44 |
| DNS-fejl - Forbindelsen har timeout - Hvordan kan jeg ordne det? | sirantonycartwright | Virus, Spyware & Sikkerhed | 6 | 21. jul 2007 07:24 |
| Thread Tools | |
| |