mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Networking, Modemer & VoIP

Register

Cod2 MP - Forbindelse Afbrudt Fejl

Reply

Thread Tools
Old 20. juni 2009, 07:12
Ny Medlem Gruppen

Default Cod2 MP - Forbindelse Afbrudt Fejl

Ive været spiller cod2 mp i over et år nu, og indtil for nylig har det kører gnidningsfrit. Pludselig står der forbindelsen afbrudt hele tiden. Og der er ikke noget galt med forbindelsen (1,85 MB og 0,85 Mb) (ikke stor, men det bør køre spillet). Ive forsøgt at skifte min firewall on / off, hvilket gjorde ikke hjælpe .. Ive nylig installeret nye drivere til mit Netgear kortet, spekulerer på, om dette har en indflydelse?

Kan nogen hjælpe?
Old 20. juni 2009, 09:13
Donor-Gruppen

Default Cod2 MP - Forbindelse Afbrudt Fejl

Det er normalt en server problem. Det kunne også være forårsaget af PB (punk Buster). Betyder det ske på alle servere eller bare en i særdeleshed? Angiveligt, der også kan på grund af en person på serveren hacking. Jeg vil foreslå at få COD4 eller COD5 som COD2 er spiste op med hackere. (Game hacks jeg mener)

Der er en COD5 server jeg spiller, der altid har CI spørgsmål.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Upload afbrydes fil genoptage med php Razorhawg047 Web Design, Hosting & SEO 0 15 juni 2009 05:23
Fejl popup; IE7 er stødt og fejl ... jonkon2 Webbrowsere & FTP Klienter 1 30. maj 2009 00:30
Afbrydes Ibm System Recovery, vinduer filer beskadiget olsureshot Windows-operativsystemer 3 22 januar 2009 01:29
DMA-driver fejl, CRC-fejl ghbnic Drives & flytbare medier 6 2 april 2008 11:44
DNS-fejl - Forbindelsen har timeout - Hvordan kan jeg ordne det? sirantonycartwright Virus, Spyware & Sikkerhed 6 21. jul 2007 07:24
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.