mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Nettverk, modem og VoIP

Register

Cod2 MP - Tilkobling avbrutt Feil

Reply

Thread Tools
Old 20 juni 2009, 07:12
New Member Group

Ive spilt cod2 mp for over et år nå, og inntil nylig har kjørt jevnt. Plutselig står det at tilkoblingen avbrutt hele tiden. Og det er ingenting i veien med tilkoblingen (1,85 Mb og 0,85 Mb) (ikke stor, men den bør kjøre spillet). Ive forsøkt bytter min brannmur på / av, som didnt help .. Ive nylig installert nye drivere for min NETGEAR kort, lurer på om dette har innflytelse?

Kan noen hjelpe?
Old 20 juni 2009, 09:13
Donor Group

Det er vanligvis et problem. Det kan også være forårsaket av PB (punk Buster). Betyr det skje på alle servere eller bare en spesielt? Ha som også grunn av noen på serveren hacking. Jeg foreslår at du får COD4 eller COD5 som COD2 er spist opp med hackere. (Spill Hacks jeg mener)

Det er en COD5 server jeg spiller som alltid har CI problemer.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.