mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Nätverk, Modem & VoIP

Register

Cod2 MP - Anslutning Avbrutet Error

Reply

Thread Tools
Old 20 juni 2009, 07:12
New Member Group

Default Cod2 MP - Anslutning Avbrutet Error

Ive spelat cod2 mp i över ett år nu, och fram till nyligen har det på ett smidigt sätt. Plötsligt står det att anslutningen avbryts hela tiden. Och det är inget fel med anslutningen (1,85 Mb och 0,85 Mb) (inte stor, men den bör köra spelet). Ive försökt byta min brandvägg på / av, vilket gjorde hjälp .. Ive nyligen installerat nya drivrutiner till mitt Netgear kort, undrar om det har ett inflytande?

Kan någon hjälpa?
Old 20 juni 2009, 09:13
Givargruppen

Default Cod2 MP - Anslutning Avbrutet Error

Det är vanligtvis en server problem. Det kan också orsakas av PB (punk Buster). Innebär det att hända om alla servrar eller bara ett i synnerhet? Man kan också på grund av någon på servern dataintrång. Jag föreslår att COD4 eller COD5 som COD2 har ätit upp med hackare. (Game Hacks jag menar)

Det finns en COD5 server jag spelar som alltid har CI frågor.
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Upload avbruten fil återupptas med php Razorhawg047 Web Design, Hosting & SEO 0 15 juni 2009 05:23
Fel popup; IE7 har stött och fel ... jonkon2 Webbläsare & FTP Klienter 1 30 maj 2009 00:30
Avbrutet IBM System Recovery, fönster filer skadad olsureshot Windows-operativsystem 3 22 januari 2009 01:29
DMA-driver error, CRC fel ghbnic Drives & Removable Media 6 2 april 2008 11:44
DNS Error - Anslutningen har timeout - Hur kan jag fixa det? sirantonycartwright Virus, spionprogram och säkerhet 6 21 juli 2007 07:24
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.