![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Min største pc (Windows Vista Premium) er forbundet til internettet via et Ethernet-kabel til en router osv. Det har været fine p indtil nu. Router fungerer fint og har grønt lys for alt. Men kan ikke oprette forbindelse til internettet. Hvis jeg tænder min bærbar, som har en trådløs Bus Card det kobler sig på internettet bøde via router. Så tænkte om nogen kunne man foreslå en måde at afhjælpe problemet via PC?? Kan det være AV software? Jeg gætter laver et system gendanne kan hjælpe? |
|
| |||
| |||
| Sommetider routere har en grim vane med at de-at-i-alt-i-dit-information, (det velkendte verbum), hvis du åbne din browser og indtast din standardgateway .* Herfra kan du se alle dine routere indstillinger. (Bemærk: Du kan blive nødt til at logge ind først, som standard er dette generelt USRNM: admin PSWRD: admin) Kig for at se, om der er områder at gøre med internet adgang og forbindelse, der ikke er udfyldt, hvis du har et sted en sikkerhedskopi af indstillingerne tidligere, eller din router har for dig, kan du juts rulle tilbage til. Du kan også prøve manuelt reseeting det på bagsiden af din router (VIGTIGT: Tryk kun! Eller hold for meget kort tid til at sikre. De fleste routere bruge 5 eller 10 sekunder, som en fuldstændig nulstillet, hvilket betyder, at det vil slette alle dine indstillinger, kan du have utilsigtet gjort dette tidligere, og det er derfor, du ikke kan oprette forbindelse.) * Hvis du dont know dette skal du gøre følgende: Start> Kør> CMD> "ipconfig"
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |