mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Netwerken, modems & VoIP

Register

Computer geen verbinding maakt via draadloze router wel werkt!

Reply

Thread Tools
Old 1 okt 2008, 12:59
Donor Groep

Default Computer geen verbinding maakt via draadloze router wel werkt!

Mijn belangrijkste PC (Windows Vista Premium) is aangesloten op het internet via een Ethernet-kabel aan een router enz. Het is fijn p tot nu. Router werkt prima en heeft groen licht voor alles. Toch kan geen verbinding maken met internet. Als ik weer op mijn laptop heeft een draadloze Bus Card er verbinding met het internet via de fijne router. Dus vroeg me af als iemand zou kunnen wijzen op een manier om het probleem te verhelpen via de PC? Zou het zo kunnen zijn van de AV-software? Ik denk dat het doen van een systeem herstel kan helpen?
Old 2 okt 2008, 10:42
Donor Groep

Default Computer geen verbinding maakt via draadloze router wel werkt!

Soms routers hebben een vervelende gewoonte van de-putting-in-alles-van-je-informatie, (dat bekend werkwoord) indien u uw browser en type in uw standaardgateway .*

Vanaf daar kunt u al uw routers instellingen. (NB: u wellicht aan te melden in de eerste, standaard is dit meestal USRNM: admin PSWRD: admin) Neem een kijkje om te zien of er zijn velden te maken hebben met toegang tot internet en verbinding die niet zijn ingevuld, als u een gemaakt een reservekopie van de instellingen eerder, of uw router is voor u, kunt u juts teruggaan naar dat.

U kunt ook proberen handmatig reseeting op de achterkant van uw router (BELANGRIJK: Druk alleen! Of gelden voor zeer korte tijd om er zeker van. De meeste routers gebruik van 5 of 10 seconden als een complete reset zin zal u alle instellingen, heeft u mogelijk per ongeluk eerder dit gedaan en dit is waarom je geen verbinding kan maken.)

* Als je niet weet dat dit doen als volgt:

Start> Uitvoeren> CMD> "ipconfig"

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Windows update werkt niet wanneer deze is aangesloten met draadloze router redbullz Netwerken, modems & VoIP 1 16 jun 2009 07:38
Aansluiten draadloze router op 2e NIC sumon Netwerken, modems & VoIP 0 28 mei 2009 14:52
Vast iets van mijn router is niet werkt? Toch, Draadloos internet is? Please help! LegendaryFire Netwerken, modems & VoIP 3 22 mei 2009 19:31
Zet een £ 50 Wireless Router in een £ 400 Wireless Router - DD-wrt Gids serverguy Netwerken, modems & VoIP 0 17 okt 2008 17:34
Asus draadloze kaart niet aansluiten op Belkin Mimo Router vince Netwerken, modems & VoIP 2 5 Dec 2007 00:28
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.