mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Nettverk, modem og VoIP

Register

Computer ikke kobler via ruteren om trådløse fungerer!

Reply

Thread Tools
Old 1 oktober 2008, 12:59
Donor Group

Min viktigste PC (Windows Vista Premium) er koblet til Internett via en Ethernet-kabel til en router etc. Det har vært fint p før nå. Router fungerer fint og har grønt lys for alt. Imidlertid kan ikke koble til Internett. Hvis jeg slår på min laptop som har et trådløst Bus Card kobles til internett fine via ruteren. Så lurte på om noen kunne foreslå en måte å rette opp problemet via PC? Kan det være AV-programvare? Jeg antar gjør en systemgjenopprettingspunkt kan hjelpe?
Old 2 oktober 2008, 10:42
Donor Group

Noen ganger rutere har en stygg vane de-putting-i-alt-i-din-informasjon (som kjent verb) hvis du åpner nettleseren din og skriv inn din standard gateway .*

Derfra kan du vise alle rutere innstillinger. (Merk: Du må logge inn først, og som standard er dette vanligvis USRNM: admin PSWRD: admin) Ta en titt for å se om det er felt som skal gjøres med internett tilgang og tilknytning som ikke er fylt inn, hvis du har gjort en sikkerhetskopi av innstillingene tidligere, eller ruteren har for deg, kan du juts rulle tilbake til det.

Du kan også prøve å manuelt reseeting det på baksiden av ruteren (VIKTIG: Trykk bare! Eller holder for kort tid til å sørge. De fleste rutere bruker 5 eller 10 sekunder som et komplett tilbakestilt, betyr det slettes alle innstillingene dine, kan du ha utilsiktet gjort dette tidligere og dette er grunnen til at du ikke kan koble til.)

* Hvis du ikke vet dette gjøre som følger:

Start> Kjør> CMD> "ipconfig"

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.