![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hjælp !!!!!!!!!!!! ![]() Kan nogen hjælpe Jeg kører Windows Vista Premium på mit skrivebord og Windows XP Professional på min laptop jeg købte en mandlig til mandlige usb tilslutningskabel men når jeg plug dem sammen intet er anerkendt, er der nogen tråde, der kan pege mig til et svar på dette problem?. nogen form for hjælp i høj grad værdsat. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Din bærbare computer er ikke en lagerenhed.
| |||
| |||
| Jeg ønsker blot at overføre filer fra den ene til den anden, og troede, at jeg kunne køre antivirus fra mit skrivebord for at tjekke for virus på den bærbare computer |
|
| |||
| |||
| Få et crossover-Ethernet-kabel, hvis din bærbare computer har en Ethernet-port. Ellers skal bruge en trådløs router til at dele filer over et netværk. |
|
| |||
| |||
| hvis jeg forklare noget, kan du hjælpe? Jeg plejede at få mit internet gennem min dekoder NTL nu Virgin medier de monteret et modem, så jeg kan slutte kablet fra modem til den bærbare computer, men jeg er nødt til at ændre indstillinger som det nu kommer til EU via et modem? tak for at forsøge at hjælpe |
|
| |||
| |||
| Du skal installere drivere (typisk fra modem cd) på din bærbare computer, og tilslut det. Eller du kan købe en trådløs router til dit skrivebord, og sætte kabelmodemmet i det. På den måde kan du bruge internettet uden kabler med din bærbare computer, og du kan også sættes op, hvor du kan læse og skrive i din desktop harddisk (som jeg detaljeret før). |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Tilslutning gamle Xbox til Laptop | jjuli | PC & Console Gaming | 0 | 15 juni 2009 16:52 |
| Problemer forbindelsesstrækninger 360 til bærbar computer til internettet, og LAN for pc til Laptop | navnut | Networking, Modemer & VoIP | 24 | 12 april 2009 07:14 |
| Kunne netværkskort kortet være problemer med at forbinde skrivebordet wireless? | Samantha0101 | Networking, Modemer & VoIP | 3 | 25 november 2008 11:15 |
| Tilslutte en bærbar hdd | boywonder69 | Drives & flytbare medier | 1 | 9 januar 2008 14:38 |
| Tilslutning Laptop til internettet, nr. forbindelse | akhlaq768 | Networking, Modemer & VoIP | 3 | 24 oktober 2007 13:53 |
| Thread Tools | |
| |