mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Networking, Modemer & VoIP

Register

Tilslutte et skrivebord til en bærbar computer via USB

Reply

Thread Tools
Old 5 januar 2008, 23:59
Ny Medlem Gruppen

Default Tilslutte et skrivebord til en bærbar computer via USB

Hjælp !!!!!!!!!!!!

Kan nogen hjælpe Jeg kører Windows Vista Premium på mit skrivebord og Windows XP Professional på min laptop jeg købte en mandlig til mandlige usb tilslutningskabel men når jeg plug dem sammen intet er anerkendt, er der nogen tråde, der kan pege mig til et svar på dette problem?.

nogen form for hjælp i høj grad værdsat.
Old 6 januar 2008, 00:21
Donor-Gruppen

Din bærbare computer er ikke en lagerenhed.

Hvad er det præcis, du forsøger at gøre her?

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 6 januar 2008, 00:42
Ny Medlem Gruppen

Jeg ønsker blot at overføre filer fra den ene til den anden, og troede, at jeg kunne køre antivirus fra mit skrivebord for at tjekke for virus på den bærbare computer
Old 6 januar 2008, 01:37
Donor-Gruppen

Få et crossover-Ethernet-kabel, hvis din bærbare computer har en Ethernet-port.

Ellers skal bruge en trådløs router til at dele filer over et netværk.
Old 6 januar 2008, 05:13
Ny Medlem Gruppen

hvis jeg forklare noget, kan du hjælpe? Jeg plejede at få mit internet gennem min dekoder NTL nu Virgin medier de monteret et modem, så jeg kan slutte kablet fra modem til den bærbare computer, men jeg er nødt til at ændre indstillinger som det nu kommer til EU via et modem?

tak for at forsøge at hjælpe
Old 6 januar 2008, 05:21
Donor-Gruppen

Du skal installere drivere (typisk fra modem cd) på din bærbare computer, og tilslut det.

Eller du kan købe en trådløs router til dit skrivebord, og sætte kabelmodemmet i det. På den måde kan du bruge internettet uden kabler med din bærbare computer, og du kan også sættes op, hvor du kan læse og skrive i din desktop harddisk (som jeg detaljeret før).
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Tilslutning gamle Xbox til Laptop jjuli PC & Console Gaming 0 15 juni 2009 16:52
Problemer forbindelsesstrækninger 360 til bærbar computer til internettet, og LAN for pc til Laptop navnut Networking, Modemer & VoIP 24 12 april 2009 07:14
Kunne netværkskort kortet være problemer med at forbinde skrivebordet wireless? Samantha0101 Networking, Modemer & VoIP 3 25 november 2008 11:15
Tilslutte en bærbar hdd boywonder69 Drives & flytbare medier 1 9 januar 2008 14:38
Tilslutning Laptop til internettet, nr. forbindelse akhlaq768 Networking, Modemer & VoIP 3 24 oktober 2007 13:53
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.