vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Verkottuminen, Modeemit & VoIP

Register

Liittäminen työpöydän kannettavan tietokoneen USB -

Reply

Thread Tools
Old 5 tammikuu 2008, 23:59
Uusi Jäsen

Default Liittäminen työpöydän kannettavan tietokoneen USB -

Ohje !!!!!!!!!!!!

Voiko kukaan auttaa olen Windows Vista Premium minun työpöydällä ja Windows XP Professional minun laptop i ostanut mies uros USB-kaapeli, mutta kun kytken ne yhteen mitään tunnustetaan olemassa mitään kierteet, jotka voivat kohta minun vastata tähän ongelma?.

apua suuresti.
Old 6 tammikuu 2008, 00:21
Rahoittajien ryhmän

Kannettavan tietokoneen ei ole massamuistilaitteena laitteeseen.

Mitä sinä yrität tehdä täällä?

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 6 tammikuu 2008, 00:42
Uusi Jäsen

Haluan vain siirtää tiedostoja toiseen ja ajattelin i voisi olla antivirus oman työpöydän tarkistaa virusten kannettava
Old 6 tammikuu 2008, 01:37
Rahoittajien ryhmän

Hanki ristiinkytketty ethernet-kaapelia, jos kannettava tietokone on ethernet-porttiin.

Muuten käytössä on langaton reititin jakaa tiedostoja verkossa.
Old 6 tammikuu 2008, 05:13
Uusi Jäsen

jos selitän jotain voit auttaa? i käytetään saan Internet minun set top box NTL nyt neitsyt media ne asennettu modeemi niin i voi kytke modeemista osaksi kannettava tietokone, mutta minun täytyy muuttaa asetuksia, kuten sitä nyt läpi modeemi?

kiitos yrittävät auttaa
Old 6 tammikuu 2008, 05:21
Rahoittajien ryhmän

Sinun tulee asentaa ajurit (yleensä modeemin CD) kiinni kannettavan tietokoneen, kytke se.

Tai voit ostaa langaton reititin omalle työpöydälle, ja kytke kaapelimodeemi siihen. Näin voit käyttää Internetiä ilman kaapeloinnin kanssa kannettavan tietokoneen, ja voit myös asettaa sen, jossa voit lukea ja kirjoittaa työpöydän kiintolevylle (kuten I yksityiskohtainen ennen).
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Connecting vanha Xbox on Laptop jjuli PC & Console Gaming 0 15th Jun 2009 16:52
Ongelmat yhdistämisessä 360 Laptop Internet ja LAN PC on Laptop navnut Verkottuminen, Modeemit & VoIP 24 12. Huhtikuu 2009 07:14
Voisiko verkkosovitin kortti ongelma yhdistää työpöydän wireless? Samantha0101 Verkottuminen, Modeemit & VoIP 3 25. marraskuu 2008 11:15
Connecting läppäriin hdd boywonder69 Drives & Removable Media 1 9. Jan 2008 14:38
Connecting Laptop käyttää Internetiä, Ei liitäntää akhlaq768 Verkottuminen, Modeemit & VoIP 3 24. lokakuu 2007 13:53
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.