![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ohje !!!!!!!!!!!! ![]() Voiko kukaan auttaa olen Windows Vista Premium minun työpöydällä ja Windows XP Professional minun laptop i ostanut mies uros USB-kaapeli, mutta kun kytken ne yhteen mitään tunnustetaan olemassa mitään kierteet, jotka voivat kohta minun vastata tähän ongelma?. apua suuresti. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kannettavan tietokoneen ei ole massamuistilaitteena laitteeseen.
| |||
| |||
| Haluan vain siirtää tiedostoja toiseen ja ajattelin i voisi olla antivirus oman työpöydän tarkistaa virusten kannettava |
|
| |||
| |||
| Hanki ristiinkytketty ethernet-kaapelia, jos kannettava tietokone on ethernet-porttiin. Muuten käytössä on langaton reititin jakaa tiedostoja verkossa. |
|
| |||
| |||
| jos selitän jotain voit auttaa? i käytetään saan Internet minun set top box NTL nyt neitsyt media ne asennettu modeemi niin i voi kytke modeemista osaksi kannettava tietokone, mutta minun täytyy muuttaa asetuksia, kuten sitä nyt läpi modeemi? kiitos yrittävät auttaa |
|
| |||
| |||
| Sinun tulee asentaa ajurit (yleensä modeemin CD) kiinni kannettavan tietokoneen, kytke se. Tai voit ostaa langaton reititin omalle työpöydälle, ja kytke kaapelimodeemi siihen. Näin voit käyttää Internetiä ilman kaapeloinnin kanssa kannettavan tietokoneen, ja voit myös asettaa sen, jossa voit lukea ja kirjoittaa työpöydän kiintolevylle (kuten I yksityiskohtainen ennen). |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Connecting vanha Xbox on Laptop | jjuli | PC & Console Gaming | 0 | 15th Jun 2009 16:52 |
| Ongelmat yhdistämisessä 360 Laptop Internet ja LAN PC on Laptop | navnut | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 24 | 12. Huhtikuu 2009 07:14 |
| Voisiko verkkosovitin kortti ongelma yhdistää työpöydän wireless? | Samantha0101 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 3 | 25. marraskuu 2008 11:15 |
| Connecting läppäriin hdd | boywonder69 | Drives & Removable Media | 1 | 9. Jan 2008 14:38 |
| Connecting Laptop käyttää Internetiä, Ei liitäntää | akhlaq768 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 3 | 24. lokakuu 2007 13:53 |
| Thread Tools | |
| |