![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Help !!!!!!!!!!!! ![]() Kan iemand mij helpen met Windows Vista Premium op mijn desktop en Windows XP Professional op mijn laptop Ik heb een mannetje aan mannelijke usb aansluitkabel, maar toen ik de stekker ze samen niets wordt erkend zijn er draden die kunnen we naar een antwoord op deze probleem?. alle hulp zeer gewaardeerd. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Uw laptop is niet een massa-opslag apparaat.
| |||
| |||
| Ik wil gewoon voor de overdracht van bestanden van de ene naar de andere en dacht dat ik kon lopen antivirusprogramma uit mijn bureaublad om te controleren op virussen op de laptop |
|
| |||
| |||
| Hier krijg je een crossover Ethernet-kabel indien uw laptop beschikt over een ethernet-poort. Anders, gebruikt u een draadloze router om bestanden te delen via een netwerk. |
|
| |||
| |||
| als ik iets uitleggen u kan helpen? Ik raak mijn internet via mijn set-top box NTL nu maagd media ze uitgerust modem dus ik kan de stekker van de kabel uit het modem in de laptop, maar heb ik nodig om instellingen te wijzigen als het is nu via een modem? bedankt voor proberen te helpen |
|
| |||
| |||
| U moet de installatie van de drivers (meestal van de modem-cd's) op uw laptop, dan sluit het. Of kun je een draadloze router voor uw bureaublad, en sluit de kabel-modem in. Op die manier kunt u gebruik maken van het internet zonder kabels met uw laptop, en u kunt ook instellen waar je kan lezen en schrijven naar uw desktop de harde schijf (zoals ik gedetailleerde vóór). |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Aansluiten oude Xbox te Laptop | jjuli | PC & Gaming Console | 0 | 15 jun 2009 16:52 |
| Problemen met het aansluiten van 360 tot Laptop voor internet, en LAN voor pc naar laptop | navnut | Netwerken, modems & VoIP | 24 | 12 apr 2009 07:14 |
| Kan netwerkadapterkaart worden problemen met het aansluiten van desktop naar draadloze? | Samantha0101 | Netwerken, modems & VoIP | 3 | 25 nov 2008 11:15 |
| Het aansluiten van een laptop hdd | boywonder69 | Drives & Removable Media | 1 | 9 Jan 2008 14:38 |
| Aansluiten laptop op het internet, Geen aansluiting | akhlaq768 | Netwerken, modems & VoIP | 3 | 24 okt 2007 13:53 |
| Thread Tools | |
| |