![]() |
|
| |||
| |||
| Hjelp !!!!!!!!!!!! ![]() Kan noen hjelpe Jeg kjører windows vista premium på min desktop og Windows XP Professional på min laptop kjøpte jeg en hann å male USB-kabel, men når jeg kobler dem sammen ingenting er anerkjent, er det noen tråder som kan peke meg til et svar på dette problem?. alle hjelpe verdsatt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Den bærbare datamaskinen er ikke en masselagringsenhet.
| |||
| |||
| Jeg ønsker å overføre filer fra den ene til den andre, og trodde jeg kunne kjøre antivirus fra min stasjonære til å sjekke for virus på den bærbare |
|
| |||
| |||
| Få en Ethernet-krysskabel hvis din laptop har en Ethernet-port. Ellers bruker en trådløs router til å dele filer over et nettverk. |
|
| |||
| |||
| hvis jeg forklare noe du kan hjelpe? Jeg pleide å få min internett gjennom mitt stille top-boks ntl nå virgin media de montert et modem, slik at jeg kan plugge kabelen fra modem til laptop, men trenger jeg for å endre innstillinger som det nå kommer via et modem? Takk for prøver å hjelpe |
|
| |||
| |||
| Du må installere driverne (vanligvis fra modemet CD) på den bærbare datamaskinen, og koble den. Eller du kan kjøpe en trådløs router på skrivebordet, og plugg den kabelmodem til det. På den måten kan du bruke Internett uten kabling med den bærbare datamaskinen, og du kan også sette den opp der du kan lese og skrive til skrivebordet harddisken (som jeg detaljert før). |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Connecting gamle Xbox til Laptop | jjuli | PC & Console Gaming | 0 | 15 juni 2009 16:52 |
| Problemer med å koble 360 til Laptop på Internett og LAN for PC til Laptop | navnut | Nettverk, modem og VoIP | 24 | 12 april 2009 07:14 |
| Kunne nettverkskortet kortet være problem med å koble skrivebordet til trådløst? | Samantha0101 | Nettverk, modem og VoIP | 3 | 25 nov 2008 11:15 |
| Koble til en bærbar datamaskin HDD | boywonder69 | Drivere og flyttbare medier | 1 | 9 januar 2008 14:38 |
| Koble Laptop til Internett, Ingen forbindelse | akhlaq768 | Nettverk, modem og VoIP | 3 | 24 oktober 2007 13:53 |
| Thread Tools | |
| |