![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Forsøger at oprette forbindelse til Internet via min bærbare computer. (ikke via den trådløse router, men via Ethernet-kabel) Min eksisterende PC er tilsluttet internettet via et Ethernet-kabel, som er sluttet til Bredbånd Modem (Virgin). Hvad jeg har forsøgt at gøre, er tage Ethernet-kabel fra min PC, og tilslut det til den bærbare computer ... Desværre er Laptop isnt forbinde til internettet ... Jeg har forsøgt at reparere nettet med nogen succes. Jeg bruger det samme kabel, som blev tilsluttet til pc'en ... Jeg får fejlmeddelelser, når jeg klikker på reparation i Netværksforbindelse Tab. Dens siger den ikke kan tildele en IP-adresse. Jeg bruger Windows XP Home Edition. Jeg har prøvet at bruge Ping via cmd ping localhost eller 127.0.0.1 Jeg får følgende resultater -- Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% 0) Også gjort det følgende -- 1. Start Internet Explorer. 2. Klik på menuen Funktioner, og klik derefter på Internetindstillinger. 3. Klik på fanen Forbindelser. 4. Ifølge Dial-up og VPN-indstillinger, klik på den bredbåndsforbindelse, skal du klikke på Indstillinger, og klik derefter på Automatisk registrering af indstillinger. 5. Klik på OK. ..... uden held Hvad gør jeg, gutter? |
|
| |||
| |||
| Er din router, der er oprettet til DHCP? |
|
| |||
| |||
| Er din router, der er oprettet til DHCP? Im ikke sikker på, hvordan kan jeg tjekke? |
|
| |||
| |||
| Det er netop hvad der skete med mig, skal du installere den software, der leveres med dit modem på din bærbare computer, og det vil arbejde! |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Problemer med tilslutning af bærbare til trådløs forbindelse ..... | squivner | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 22 juni 2009 02:04 |
| Problemer forbindelsesstrækninger 360 til bærbar computer til internettet, og LAN for pc til Laptop | navnut | Networking, Modemer & VoIP | 24 | 12 april 2009 07:14 |
| Router Ikke Tilslutning til gamle Connection | Fiberguy | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 6 marts 2009 13:46 |
| Internet Connection for laptop | Dublin100 | Networking, Modemer & VoIP | 3 | 28 november 2008 12:10 |
| Laptop internetforbindelse | tinkerbell | General Software Chat | 21 | 15 oktober 2008 13:02 |
| Thread Tools | |
| |