mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Networking, Modemer & VoIP

Register

Tilslutning Laptop til internettet, nr. forbindelse

Reply

Thread Tools
Old 23 oktober 2007, 14:23
Ny Medlem Gruppen

Default Tilslutning Laptop til internettet, nr. forbindelse

Forsøger at oprette forbindelse til Internet via min bærbare computer. (ikke via den trådløse router, men via Ethernet-kabel)

Min eksisterende PC er tilsluttet internettet via et Ethernet-kabel, som er sluttet til Bredbånd Modem (Virgin).

Hvad jeg har forsøgt at gøre, er tage Ethernet-kabel fra min PC, og tilslut det til den bærbare computer ... Desværre er Laptop isnt forbinde til internettet ...

Jeg har forsøgt at reparere nettet med nogen succes.

Jeg bruger det samme kabel, som blev tilsluttet til pc'en ...

Jeg får fejlmeddelelser, når jeg klikker på reparation i Netværksforbindelse Tab. Dens siger den ikke kan tildele en IP-adresse.

Jeg bruger Windows XP Home Edition.

Jeg har prøvet at bruge Ping via cmd ping localhost eller 127.0.0.1

Jeg får følgende resultater --

Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% 0)

Også gjort det følgende --

1. Start Internet Explorer.
2. Klik på menuen Funktioner, og klik derefter på Internetindstillinger.
3. Klik på fanen Forbindelser.
4. Ifølge Dial-up og VPN-indstillinger, klik på den bredbåndsforbindelse, skal du klikke på Indstillinger, og klik derefter på Automatisk registrering af indstillinger.
5. Klik på OK.

..... uden held

Hvad gør jeg, gutter?
Old 23 oktober 2007, 14:36
Medlem Gruppen

Er din router, der er oprettet til DHCP?
Old 24 oktober 2007, 12:57
Ny Medlem Gruppen

Er din router, der er oprettet til DHCP?

Im ikke sikker på, hvordan kan jeg tjekke?
Old 24 oktober 2007, 13:53
Donor-Gruppen

Det er netop hvad der skete med mig, skal du installere den software, der leveres med dit modem på din bærbare computer, og det vil arbejde!
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Problemer med tilslutning af bærbare til trådløs forbindelse ..... squivner Networking, Modemer & VoIP 1 22 juni 2009 02:04
Problemer forbindelsesstrækninger 360 til bærbar computer til internettet, og LAN for pc til Laptop navnut Networking, Modemer & VoIP 24 12 april 2009 07:14
Router Ikke Tilslutning til gamle Connection Fiberguy Networking, Modemer & VoIP 1 6 marts 2009 13:46
Internet Connection for laptop Dublin100 Networking, Modemer & VoIP 3 28 november 2008 12:10
Laptop internetforbindelse tinkerbell General Software Chat 21 15 oktober 2008 13:02
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.