mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Netwerken, modems & VoIP

Register

Aansluiten laptop op het internet, Geen aansluiting

Reply

Thread Tools
Old 23 okt 2007, 14:23
Nieuw Lid Fractie

Default Aansluiten laptop op het internet, Geen aansluiting

Geprobeerd verbinding te maken met het internet via mijn laptop. (niet via de draadloze router, maar via de Ethernet-kabel)

Mijn huidige pc is aangesloten op het internet via een Ethernet-kabel, die is aangesloten op de Broadband Modem (Virgin).

Wat ik heb geprobeerd te doen, is de Ethernet-kabel uit mijn pc en sluit deze aan op de laptop ... Helaas is de laptop isnt verbinden met het internet ...

Ik heb geprobeerd de reparatie van het netwerk, zonder succes.

Ik gebruik dezelfde kabel, die is aangesloten op de pc ...

Ik krijg foutmeldingen als ik klik op de reparatie in de Netwerkverbinding Tab. Het zegt dat het niet toewijzen van een IP-adres.

Ik gebruik Windows XP Home Edition.

Ik heb geprobeerd met behulp van de Ping via cmd ping localhost of 127.0.0.1

Ik krijg de volgende resultaten --

Packets: verzonden = 4, ontvangen = 4, verloren = 0 (0% 0)

Ook het volgende gedaan --

1. Start Internet Explorer.
2. Klik in het menu Extra en klik op Internet-opties.
3. Klik op het tabblad Verbindingen.
4. Onder Dial-up-en VPN-Instellingen, klik op de breedbandverbinding, klik op Instellingen en klik vervolgens op Instellingen automatisch detecteren.
5. Klik op OK.

..... met geen geluk

Wat moet ik doen jongens?
Old 23 okt 2007, 14:36
Lid Fractie

Is uw router in te stellen voor DHCP?
Old 24 okt 2007, 12:57
Nieuw Lid Fractie

Is uw router in te stellen voor DHCP?

Im niet zeker weet hoe kan ik controleren?
Old 24 okt 2007, 13:53
Donor Groep

dit is precies wat er met me gebeurd is, moet u de software installeren die bij uw modem op uw laptop en het werkt!
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Problemen met het aansluiten van laptop draadloos verbinding ..... squivner Netwerken, modems & VoIP 1 22 jun 2009 02:04
Problemen met het aansluiten van 360 tot Laptop voor internet, en LAN voor pc naar laptop navnut Netwerken, modems & VoIP 24 12 apr 2009 07:14
Niet router aansluiten op oude Connection Fiberguy Netwerken, modems & VoIP 1 De 6 maart 2009 13:46
Internet-verbinding voor laptop Dublin100 Netwerken, modems & VoIP 3 28 nov 2008 12:10
Laptop internetverbinding Tinkerbell Algemene programmatuurnoot Chat 21 15 okt 2008 13:02
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.