![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Geprobeerd verbinding te maken met het internet via mijn laptop. (niet via de draadloze router, maar via de Ethernet-kabel) Mijn huidige pc is aangesloten op het internet via een Ethernet-kabel, die is aangesloten op de Broadband Modem (Virgin). Wat ik heb geprobeerd te doen, is de Ethernet-kabel uit mijn pc en sluit deze aan op de laptop ... Helaas is de laptop isnt verbinden met het internet ... Ik heb geprobeerd de reparatie van het netwerk, zonder succes. Ik gebruik dezelfde kabel, die is aangesloten op de pc ... Ik krijg foutmeldingen als ik klik op de reparatie in de Netwerkverbinding Tab. Het zegt dat het niet toewijzen van een IP-adres. Ik gebruik Windows XP Home Edition. Ik heb geprobeerd met behulp van de Ping via cmd ping localhost of 127.0.0.1 Ik krijg de volgende resultaten -- Packets: verzonden = 4, ontvangen = 4, verloren = 0 (0% 0) Ook het volgende gedaan -- 1. Start Internet Explorer. 2. Klik in het menu Extra en klik op Internet-opties. 3. Klik op het tabblad Verbindingen. 4. Onder Dial-up-en VPN-Instellingen, klik op de breedbandverbinding, klik op Instellingen en klik vervolgens op Instellingen automatisch detecteren. 5. Klik op OK. ..... met geen geluk Wat moet ik doen jongens? |
|
| |||
| |||
| Is uw router in te stellen voor DHCP? |
|
| |||
| |||
| Is uw router in te stellen voor DHCP? Im niet zeker weet hoe kan ik controleren? |
|
| |||
| |||
| dit is precies wat er met me gebeurd is, moet u de software installeren die bij uw modem op uw laptop en het werkt! |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Problemen met het aansluiten van laptop draadloos verbinding ..... | squivner | Netwerken, modems & VoIP | 1 | 22 jun 2009 02:04 |
| Problemen met het aansluiten van 360 tot Laptop voor internet, en LAN voor pc naar laptop | navnut | Netwerken, modems & VoIP | 24 | 12 apr 2009 07:14 |
| Niet router aansluiten op oude Connection | Fiberguy | Netwerken, modems & VoIP | 1 | De 6 maart 2009 13:46 |
| Internet-verbinding voor laptop | Dublin100 | Netwerken, modems & VoIP | 3 | 28 nov 2008 12:10 |
| Laptop internetverbinding | Tinkerbell | Algemene programmatuurnoot Chat | 21 | 15 okt 2008 13:02 |
| Thread Tools | |
| |