mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Nettverk, modem og VoIP

Register

Koble Laptop til Internett, Ingen forbindelse

Reply

Thread Tools
Old 23 oktober 2007, 14:23
New Member Group

Default Koble Laptop til Internett, Ingen forbindelse

Prøver å koble til Internett ved hjelp av min laptop. (ikke via den trådløse ruteren, men via Ethernet-kabel)

Min eksisterende PC-er koblet til Internett via en Ethernet-kabel, som er koblet til bredbånd Modem (Virgin).

Hva har jeg forsøkt å gjøre, er ta Ethernet-kabelen fra PCen og koble den til laptop ... Dessverre er Laptop isnt koble til Internett ...

Jeg har forsøkt å reparere nettverket, uten suksess.

Jeg bruker samme kabel som var koblet til PCen ...

Jeg får feilmeldinger når jeg klikker på reparasjon i Nettverkstilkobling-Tab. Its sier det ikke kan tildele en IP-adresse.

Jeg bruker Windows XP Home Edition.

Jeg har prøvd å bruke Ping via cmd ping localhost eller 127.0.0.1

Jeg får følgende resultater --

Pakker: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% 0)

Også gjort følgende --

1. Start Internet Explorer.
2. Klikk Verktøy-menyen, og klikk deretter Alternativer for Internett.
3. Klikk kategorien Tilkoblinger.
4. Under Påloggingsnummer og VPN Innstillinger, klikk bredbåndstilkobling, klikk Innstillinger, og klikk deretter automatisk innstillingene.
5. Klikk OK.

..... uten hell

Hva gjør jeg fyrene?
Old 23 oktober 2007, 14:36
Medlem Group

Er din router konfigurert for DHCP?
Old 24 oktober 2007, 12:57
New Member Group

Er din router konfigurert for DHCP?

Im ikke sikker Hvordan kan jeg sjekke?
Old 24 oktober 2007, 13:53
Donor Group

Dette er akkurat hva som skjedde med meg, må du installere programvaren som fulgte med modemet på en bærbar maskin, og det fungerer!
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Problemer med å koble bærbar til trådløs forbindelse ..... squivner Nettverk, modem og VoIP 1 22 juni 2009 02:04
Problemer med å koble 360 til Laptop på Internett og LAN for PC til Laptop navnut Nettverk, modem og VoIP 24 12 april 2009 07:14
Router ikke kobler til gamle Connection Fiberguy Nettverk, modem og VoIP 1 6 mars 2009 13:46
Internett-tilkobling for bærbare Dublin100 Nettverk, modem og VoIP 3 28 nov 2008 12:10
Laptop internett tinkerbell General Software Chat 21 15 oktober 2008 13:02
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.