![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Prøver å koble til Internett ved hjelp av min laptop. (ikke via den trådløse ruteren, men via Ethernet-kabel) Min eksisterende PC-er koblet til Internett via en Ethernet-kabel, som er koblet til bredbånd Modem (Virgin). Hva har jeg forsøkt å gjøre, er ta Ethernet-kabelen fra PCen og koble den til laptop ... Dessverre er Laptop isnt koble til Internett ... Jeg har forsøkt å reparere nettverket, uten suksess. Jeg bruker samme kabel som var koblet til PCen ... Jeg får feilmeldinger når jeg klikker på reparasjon i Nettverkstilkobling-Tab. Its sier det ikke kan tildele en IP-adresse. Jeg bruker Windows XP Home Edition. Jeg har prøvd å bruke Ping via cmd ping localhost eller 127.0.0.1 Jeg får følgende resultater -- Pakker: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% 0) Også gjort følgende -- 1. Start Internet Explorer. 2. Klikk Verktøy-menyen, og klikk deretter Alternativer for Internett. 3. Klikk kategorien Tilkoblinger. 4. Under Påloggingsnummer og VPN Innstillinger, klikk bredbåndstilkobling, klikk Innstillinger, og klikk deretter automatisk innstillingene. 5. Klikk OK. ..... uten hell Hva gjør jeg fyrene? |
|
| |||
| |||
| Er din router konfigurert for DHCP? |
|
| |||
| |||
| Er din router konfigurert for DHCP? Im ikke sikker Hvordan kan jeg sjekke? |
|
| |||
| |||
| Dette er akkurat hva som skjedde med meg, må du installere programvaren som fulgte med modemet på en bærbar maskin, og det fungerer! |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Problemer med å koble bærbar til trådløs forbindelse ..... | squivner | Nettverk, modem og VoIP | 1 | 22 juni 2009 02:04 |
| Problemer med å koble 360 til Laptop på Internett og LAN for PC til Laptop | navnut | Nettverk, modem og VoIP | 24 | 12 april 2009 07:14 |
| Router ikke kobler til gamle Connection | Fiberguy | Nettverk, modem og VoIP | 1 | 6 mars 2009 13:46 |
| Internett-tilkobling for bærbare | Dublin100 | Nettverk, modem og VoIP | 3 | 28 nov 2008 12:10 |
| Laptop internett | tinkerbell | General Software Chat | 21 | 15 oktober 2008 13:02 |
| Thread Tools | |
| |