mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Networking, Modemer & VoIP

Register

Tilslutning kabelforbundet modem til trådløse acces point / modem? Hjælp venligst

Reply

Thread Tools
Old 26 December 2007, 05:42
Ny Medlem Gruppen

Default Tilslutning kabelforbundet modem til trådløse acces point / modem? Hjælp venligst

I øjeblikket har jeg en kabelforbundet modem som sluttes til en switch, og derefter fra skifte min forbindelse går til 1 pc og derefter en router (fra hvilken router giver internettet til forskellige andre sammenhænge).

Routeren også derefter har et meget langt kabel vil min xbox 360. Jeg ønsker at gå trådløst, men mit netværk har været temmelig kompliceret med mange skiftende ip's osv. Så ville det være muligt at conenct en wirelles modem eller anden form for acces point til routeren og derefter har min 360 afhente dette signal fra de andre værelse (med den trådløse tilbehør).

Jeg kunne sandsynligvis skære 1 / 2 ledningerne, men fordi im doven Jeg vil hellere bare tilføje adgangspunkt / modem. Ville dette arbejde?

Advance Thanks, Oli
Old 26 December 2007, 08:51
Ny Medlem Gruppen

Default Tilslutning kabelforbundet modem til trådløse acces point / modem? Hjælp venligst

bump
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Trådløs forbindelse til printeren ikke koblet til modem blowinkisses Networking, Modemer & VoIP 0 28. maj 2009 19:02
Reliance netconnect trådløse modem - Pls Hjælp srikanthreddy Networking, Modemer & VoIP 1 8 marts 2009 06:15
Endelig fik et trådløst modem og router, men har et problem ...... Carl Networking, Modemer & VoIP 5 24 januar 2008 14:00
Modem problem - DSL-modem siger trådløse og lyset er ikke aktiveret miozaosder General Hardware Chat 2 18 marts 2007 08:11
Modem / router - ZyXEL 54Mbps Wireless ADSL2 + Modem / router + USB-adapter drilleri General Hardware Chat 1 5 oktober 2006 05:38
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.