vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Verkottuminen, Modeemit & VoIP

Register

Connecting wired modeemi langattomaan acces piste / modeemi? Ohje please

Reply

Thread Tools
Old 26 joulukuu 2007, 05:42
Uusi Jäsen

Default Connecting wired modeemi langattomaan acces piste / modeemi? Ohje please

Tällä hetkellä minulla on johdotettu modeemi, joka muodostaa yhteyden kytkin ja sitten kytkin minun yhteys menee 1 kpl ja sitten reititin (josta reititin tarjoaa Internetin erilaiset muut yhteydet).

Reitittimen myös sen jälkeen on hyvin pitkä kaapeli menee minun xbox 360. Haluan mennä langaton, mutta verkostoituminen on ollut varsin monimutkainen, jossa on paljon muuttuvia ip: n jne. Joten se olisi mahdollista conenct yksi wirelles modeemi tai jossakin muodossa acces viitata reitittimen ja sitten on minun 360 poimia tämä signaali muista huone (jossa on langaton lisälaite).

Voisin luultavasti leikata 1 / 2 johdot, mutta koska im laiska Haluan mieluummin vain lisätä yhteysosoitteen / modeemi. Voisiko tämä vaikuttaa?

Advance Kiitos Oli
Old 26 joulukuu 2007, 08:51
Uusi Jäsen

Default Connecting wired modeemi langattomaan acces piste / modeemi? Ohje please

kolahtaa
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Langaton yhteys tulostimen ei hardwired on modeemi blowinkisses Verkottuminen, Modeemit & VoIP 0 28. toukokuuta 2009 19:02
Reliance netconnect langaton modeemi - Pls Ohje srikanthreddy Verkottuminen, Modeemit & VoIP 1 8. Maaliskuu 2009 06:15
Lopuksi sai langaton modeemi ja reititin, mutta on ongelma ...... Carl Verkottuminen, Modeemit & VoIP 5 24th Jan 2008 14:00
Modeemi ongelma - DSL-modeemi sanoo langattomien ja valo ei ole kytketty miozaosder Rautatavaran Chat 2 18th Mar 2007 08:11
Modeemi / reititin - Zyxel 54Mbps Wireless ADSL2 + Modem / Router + USB-sovitin pilailu Rautatavaran Chat 1 5. Lokakuu 2006 05:38
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.