![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Tällä hetkellä minulla on johdotettu modeemi, joka muodostaa yhteyden kytkin ja sitten kytkin minun yhteys menee 1 kpl ja sitten reititin (josta reititin tarjoaa Internetin erilaiset muut yhteydet). Reitittimen myös sen jälkeen on hyvin pitkä kaapeli menee minun xbox 360. Haluan mennä langaton, mutta verkostoituminen on ollut varsin monimutkainen, jossa on paljon muuttuvia ip: n jne. Joten se olisi mahdollista conenct yksi wirelles modeemi tai jossakin muodossa acces viitata reitittimen ja sitten on minun 360 poimia tämä signaali muista huone (jossa on langaton lisälaite). Voisin luultavasti leikata 1 / 2 johdot, mutta koska im laiska Haluan mieluummin vain lisätä yhteysosoitteen / modeemi. Voisiko tämä vaikuttaa? ![]() Advance Kiitos Oli |
|
| |||
| |||
| kolahtaa |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Langaton yhteys tulostimen ei hardwired on modeemi | blowinkisses | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 0 | 28. toukokuuta 2009 19:02 |
| Reliance netconnect langaton modeemi - Pls Ohje | srikanthreddy | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 1 | 8. Maaliskuu 2009 06:15 |
| Lopuksi sai langaton modeemi ja reititin, mutta on ongelma ...... | Carl | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 5 | 24th Jan 2008 14:00 |
| Modeemi ongelma - DSL-modeemi sanoo langattomien ja valo ei ole kytketty | miozaosder | Rautatavaran Chat | 2 | 18th Mar 2007 08:11 |
| Modeemi / reititin - Zyxel 54Mbps Wireless ADSL2 + Modem / Router + USB-sovitin | pilailu | Rautatavaran Chat | 1 | 5. Lokakuu 2006 05:38 |
| Thread Tools | |
| |