mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Netwerken, modems & VoIP

Register

Aansluiten bedrade modem wireless acces point / modem? Help alstublieft

Reply

Thread Tools
Old 26 december 2007, 05:42
Nieuw Lid Fractie

Default Aansluiten bedrade modem wireless acces point / modem? Help alstublieft

Op het moment heb ik een bedrade modem die verbinding maakt met een schakelaar en vervolgens uit de switch mijn verbinding gaat naar 1 pc en dan een router (waar de router biedt internettoegang aan diverse andere aansluitingen).

De router heeft dan ook een zeer lange kabel naar mijn xbox 360. Ik wil naar draadloos, maar mijn netwerk is behoorlijk ingewikkeld met veel wisselende ip's etc. Dus zou het mogelijk zijn om conenct een wirelles modem of andere vorm van toegang tot de router en dan mijn 360 pick-up dit signaal van de andere kamer (met de draadloze accessoire).

Ik zou waarschijnlijk gesneden 1 / 2 de draden, maar omdat im lui ik liever voeg het toegangspunt / modem. Zou dit werken?

Advance Bedankt, Oli
Old 26 december 2007, 08:51
Nieuw Lid Fractie

Default Aansluiten bedrade modem wireless acces point / modem? Help alstublieft

buil
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.