![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| For øyeblikket har jeg et kablet modem som kobles til en svitsj, og deretter fra bytte tilkobling går til 1 PC og deretter en ruter (fra ruteren tilbyr internett til flere andre tilkoblinger). Ruteren også da har en svært lang kabel går til min xbox 360. Jeg vil gå trådløst, men mitt nettverk er ganske komplisert, med mye skiftende ip's osv. Så vil det være mulig å conenct en wirelles modem eller annen form for acces punkt til ruteren, og deretter har min 360 plukke opp dette signalet fra den andre rom (med trådløst tilbehør). Jeg kunne nok kuttet 1 / 2 ledningene, men fordi im lat jeg heller vil legge til tilgangspunktet / modem. Vil dette arbeidet? ![]() Advance Takk Oli |
|
| |||
| |||
| Bump |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Trådløs tilkobling til skriveren ikke Hardwired til modem | blowinkisses | Nettverk, modem og VoIP | 0 | 28 mai 2009 19:02 |
| Reliance netconnect trådløse modem - Pls Hjelp | srikanthreddy | Nettverk, modem og VoIP | 1 | 8 mars 2009 06:15 |
| Endelig fikk et trådløst modem og ruter, men har et problem ...... | Carl | Nettverk, modem og VoIP | 5 | 24 januar 2008 14:00 |
| Modem problem - DSL-modem sier trådløse og lys er ikke slått | miozaosder | General Hardware Chat | 2 | 18 mars 2007 08:11 |
| Modem / router - ZyXEL 54Mbps Wireless ADSL2 + Modem / Router + USB Adapter | småerte | General Hardware Chat | 1 | 5 okt 2006 05:38 |
| Thread Tools | |
| |