![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Just nu har jag ett trådbundet modem som ansluts till en switch och sedan från växla min anslutning går till 1 st och sedan en router (som routern ger internet till flera andra anslutningar). Routern också sedan en mycket lång kabel som går till min xbox 360. Jag vill gå trådlöst, men mitt nätverk har varit mycket komplicerat med många ändrade ip's etc. Så skulle det vara möjligt att conenct en wirelles modem eller någon form av anslutnings punkt till routern och sedan har min 360 plocka upp en signal från den andra rum (med trådlösa tillbehör). Jag skulle förmodligen skära 1 / 2 trådarna, men eftersom im lata jag hellre bara tillägga åtkomstpunkten / modem. Skulle det fungera? ![]() Advance Tack, Oli |
|
| |||
| |||
| bump |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Trådlös anslutning till skrivaren inte Hardwired till modemet | blowinkisses | Nätverk, Modem & VoIP | 0 | 28 maj 2009 19:02 |
| Reliance netconnect trådlöst modem - Pls Hjälp | srikanthreddy | Nätverk, Modem & VoIP | 1 | 8 mars 2009 06:15 |
| Slutligen har ett trådlöst modem och router men har ett problem ...... | Carl | Nätverk, Modem & VoIP | 5 | 24 januari 2008 14:00 |
| Modem problem - DSL-modem, säger trådlösa och ljuset inte är aktiverat | miozaosder | General Hardware Chat | 2 | 18 mars 2007 08:11 |
| Modem / router - Zyxel 54Mbps Wireless ADSL2 + Modem / Router + USB Adapter | skämt | General Hardware Chat | 1 | 5 oktober 2006 05:38 |
| Thread Tools | |
| |