![]() |
|
| |||
| |||
| Min 14 år gamle søn har internettet på sin pc i sit soveværelse. Hans PC er XP Pro SP3. I øjeblikket både mig selv og hans pc er forbundet til nettet via en Belkin ADSL trådløst g router ved kabler (ikke trådløs). Den anden dag jeg fangede ham at se på websteder bør han ikke være, men som han ved lidt om PC's er det ikke værd mig at ændre indstillinger på sin pc, som han vil kun sætte dem tilbage. Så mit spørgsmål er, kan jeg begrænse, hvad han gennemser fra min pc nedenunder gennem router? Jeg bruger ubuntu 8.04 LTS. Tak. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Godt med XP, hvis han bruger IE, men kun IE kan du tildele adgangskoder til visse hjemmesider. Men det kan let løses ved at bruge en anden browser.
| |||
| |||
| Han bruger Firefox lol |
|
| |||
| |||
| du kan installere ultravnc server på sin PC og installere seeren om Deres, det vil ikke stoppe ham fra browsing ting han shouldn't have, men giver dig mulighed for at tjekke op på, hvad han gør. Hvis du har Norton Internet Security du kan indstille, at op til kun at tillade websteder, som den mener ir rimelig. |
|
| |||
| |||
| eller hvorfor ikke gøre ham en begrænset bruger og en anden konto, du har kun adgang for, at det er et adminastrator og instill dette http://www1.k9webprotection.com/ ikke sikker på, hvor godt det er, men hvis han ikke er en adminastrator det vil stoppe ham ved hjælp af en tredje browser, og også stoppe ham invaliderende dette program forhåbentlig |
|
| |||
| |||
| Jeg vil gerne have en gå, men han ved mere om PC's end jeg, de underviser i IT på hans skole. |
|
| |||
| |||
| Tro mig, hvis han ønsker at se disse websteder derefter theres en millioner måder HES vil se dem, proxy sites hovedsagelig, hvis jeg var dig id bare vise ham op, sidde ham ned viser disse websteder til sin mor, og bedsteforældres hvis der åbent minded og have et "familie møde" taler om hans vaner og kram, gør ham ekstremt ubehagelige ... eller bare forbyde ham at bruge computeren i dit hus, 1 uge pr website fundet:) men han kunne også have slemme ting hentes fra websteder eller sendt fra venner, hvis du ønsker en hurtig og enkel løsning ID gå med forbuddet mulighed, ændre sin adgangskode til kontoen, ændre fejlsikret tilstand password og føje en adgangskode til BIOS og opstart:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| IMO på 14, hvis du ikke se det du tænker på det Håber bare, han vokser ud af det en dag lol
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| Tro mig, hvis han ønsker at se disse websteder derefter theres en millioner måder HES vil se dem, hvis jeg var dig id bare vise ham op, sidde ham ned viser disse websteder til sin mor, og bedsteforældres hvis der åbent sind og har en "familie møde" taler om hans vaner og kram, gør ham ekstremt ubehagelige ... eller bare forbyde ham at bruge computeren i dit hus, 1 uge pr website / billede / video fundet:) men han kunne også have slemme ting hentes fra websteder eller sendt fra venner, hvis du ønsker en hurtig og enkel løsning ID gå med forbuddet option, ændre sin adgangskode til kontoen, ændre fejlsikret tilstand password og føje en adgangskode til BIOS og opstart:) |
|
| |||
| |||
| Han spurgte, om jeg kan køre en virus scan som han ikke kan bovvered »lol. Jeg vil gerne have en pille da;) |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| HDMI-forbindelse | haysey9 | General Hardware Chat | 7 | 1 oktober 2008 13:31 |
| Connection ARRGHHHH | kudosfish | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 8 november 2007 08:18 |
| Odd Connection Issue | DavidM | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 5 november 2007 17:29 |
| Internetforbindelse hjælpe | asuvfr | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 7 oktober 2007 16:50 |
| Trådløs forbindelse | worthers | Networking, Modemer & VoIP | 2 | 25. sep 2007 11:44 |
| Thread Tools | |
| |