![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Oma 14 v poika on internet hänen pc hänen makuuhuoneessa. Hänen pc on xp pro SP3. Tällä hetkellä molemmat itse ja hänen tietokone on kytketty verkkoon kautta Belkin adsl wireless g router johdoilla (ei langattomat). Muutama päivä Sain hänet HAKU paikoissa, hänen ei pitäisi olla, mutta hän tietää hieman pc: n ei ole syytä minua asetusten muuttaminen hänen kpl kuten hän tulee vain asettaa ne takaisin. Kysymykseni on, voinko rajoittaa mitä hän selaa minun pc alakerran kautta reititin? Käytän Ubuntu 8.04 LTS. Kiitos. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hyvin XP: n, jos hän käyttää IE, mutta vain IE voit määrittää salasanoja päästä tiettyihin Web-sivustoihin. Mutta tämä voidaan helposti korjata käyttämällä eri selainta.
| |||
| |||
| Hän käyttää firefox lol |
|
| |||
| |||
| voit asentaa ultravnc palvelimen hänen kpl ja asentaa katsoja on sinun, se ei estä häntä selailemassa asioita hän shouldnt olla, mutta voit tarkistaa, mitä hän tekee. jos sinulla on Norton Internet Security voit asettaa, että jopa sallii vain sivustoja, jotka se katsoo ir kohtuullinen. |
|
| |||
| |||
| tai miksi ei tehdä hänelle rajoitettu käyttäjä ja toinen tili sinulla on pääsy vain liian joka on adminastrator ja iskostaa tämän http://www1.k9webprotection.com/ ole varma, miten hyvä, että on, mutta jos hän ei ole adminastrator se pysäytä häntä käyttäen kolmasosaa selain, ja myös pysäyttää häntä ohjelman poistaminen toivottavasti |
|
| |||
| |||
| I'll on mennä, mutta hän tietää enemmän pc: n kuin minä, he opettavat IT hänen koulussa. |
|
| |||
| |||
| Uskokaa minua, jos hän haluaa nähdä nämä sivustot sitten Theres yksi miljoonia tapoja HES aikoo tarkastella niitä, proxy sivustoja lähinnä, jos olisin sinä id vain osoittaa hänelle, istu hänet alas osoittavat nämä sivustot äidilleen, ja isovanhemmistaan's jos avoin ennakkoluuloton ja on "perhe-kokouksessa" puhua hänen tavat ja tavaraa, tekevät hänestä erittäin epämiellyttävä ... tai vain kieltää häntä käyttämästä tietokoneeseen talo, 1 viikko verkkosivuilta löytyi:), mutta hän voi myös olla tuhma kamaa ladata sivustoja tai lähettää ystävilleen, jos haluat, nopea ja yksinkertainen ratkaisu id mennä kiellon vaihtoehto, vaihtaa tilin salasanan, vaihda vikasietotilassa salasana ja lisätä salasanan bios ja käynnistysvaiheen:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| IMO: n klo 14, jos sinulla ei ole katsomista olet ajatellut sitä Vain toivon, että hän kasvaa ulos siitä yhden päivän lol
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| Uskokaa minua, jos hän haluaa nähdä nämä sivustot sitten Theres yksi miljoonia tapoja HES aikoo tarkastella niitä, jos olisin sinä id vain osoittaa hänelle, istu hänet alas osoittavat nämä sivustot äidilleen, ja isovanhemmistaan on, jos siellä avoimia, ja niillä on "perhe-kokouksessa" puhua hänen tavat ja tavaraa, tekevät hänestä erittäin epämiellyttävä ... tai vain kieltää häntä käyttämästä tietokoneeseen talo, 1 viikko verkkosivuilla / kuva / video löytyi:), mutta hän voi myös olla tuhma kamaa ladata sivustoja tai lähettää ystävilleen, jos haluat, nopea ja yksinkertainen ratkaisu id mennä kielto vaihtoehto vaihtaa tilin salasanan, vaihda vikasietotilassa salasana ja lisätä salasanan bios ja käynnistysvaiheen:) |
|
| |||
| |||
| Hän kysyy, voin suorittaa virusskannauksen koska hän "ei voi bovvered" lol. I'll on korjailla sitten;) |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| HDMI-yhteys | haysey9 | Rautatavaran Chat | 7 | 1. lokakuu 2008 13:31 |
| Yhteys ARRGHHHH | kudosfish | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 1 | 8. marraskuu 2007 08:18 |
| Odd Connection Issue | DavidM | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 1 | 5. marraskuu 2007 17:29 |
| Internet-yhteyden avulla | asuvfr | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 1 | 7. Lokakuu 2007 16:50 |
| Langaton yhteys | worthers | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 2 | 25 Sep 2007 11:44 |
| Thread Tools | |
| |