![]() |
|
| |||
| |||
| Mijn 14 jaar oude zoon heeft het internet op zijn pc in zijn slaapkamer. Zijn pc is XP Pro SP3. Op dit moment zowel mijzelf en zijn pc zijn aangesloten op het internet via een ADSL Belkin Wireless G Router door kabels (niet draadloos). De andere dag dat ik hem gevangen te kijken naar sites mag hij niet worden, maar als hij weet een beetje over pc's is het niet waard mij het veranderen van de instellingen op zijn PC als hij je alleen ze terug. Dus mijn vraag is, kan ik beperken wat hij zoekt uit mijn pc beneden via de router? Ik gebruik Ubuntu 8.04 LTS. Bedankt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Goed met XP, als hij gebruik maakt van IE, maar alleen IE kunt u wachtwoorden om toegang te krijgen tot bepaalde websites. Maar dit kan gemakkelijk worden ondervangen door het gebruik van een andere webbrowser.
| |||
| |||
| Hij gebruikt firefox lol |
|
| |||
| |||
| je kon installeren UltraVNC server op zijn pc en installeer de kijker op de uwe, zou dit niet stoppen hem browsen dingen hij shouldnt worden, maar kunt u controleren wat hij doet. Als u Norton Internet Security kunt u instellen dat maximaal alleen sites die zij denkt ir redelijk. |
|
| |||
| |||
| of waarom niet maken hem tot een beperkte gebruiker en een tweede account dat u alleen toegang hebben ook dat is een adminastrator en verwerven van deze http://www1.k9webprotection.com/ niet weet hoe goed dat is maar als hij niet een adminastrator zal hem stoppen met een derde browser, en ook hem uitschakelen van deze programma hopelijk |
|
| |||
| |||
| Ik heb een keer, maar hij weet meer over pc's dan ik, ze leren IT op zijn school. |
|
| |||
| |||
| Geloof me, als hij wil om deze sites vervolgens theres een miljoenen manieren hes gaan om ze te bekijken, proxy sites voornamelijk, als ik jou was gewoon id hem up, sit down hem tonen deze websites om zijn moeder en grootouders's als er open minded en hebben een "familie bijeenkomst" praten over zijn gewoontes en dingen maken hem uiterst ongemakkelijk ... of gewoon verbieden hem uit met behulp van de computer in uw huis, 1 week per website gevonden:), maar hij kon ook de stoute dingen gedownload van websites of verzonden van vrienden, als je wilt een snelle en eenvoudige oplossing id gaan met het verbod optie, veranderen met het wachtwoord, wijzigt u de veilige modus wachtwoord en voeg een wachtwoord in het BIOS en start-up:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| IMO op 14 als je even niet kijkt hij je denkt erover Net hoop dat hij groeit uit het een dag lol
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| Geloof me, als hij wil om deze sites vervolgens theres een miljoenen manieren hes gaan om ze te bekijken, als ik jou was gewoon id hem up, sit down hem tonen deze websites om zijn moeder en grootouders's als er open minded en hebben een "familie bijeenkomst" praten over zijn gewoontes en dingen maken hem uiterst ongemakkelijk ... of gewoon verbieden hem uit met behulp van de computer in uw huis, 1 week per website / foto / video gevonden:), maar hij kon ook de stoute dingen gedownload van websites of verzonden van vrienden, als je wilt een snelle en eenvoudige oplossing id ga met het verbod optie zijn account wachtwoord wijzigen, wijzigt u de veilige modus wachtwoord en voeg een wachtwoord in het BIOS en start-up:) |
|
| |||
| |||
| Hij vroeg of ik kan het uitvoeren van een virusscan als hij niet kan worden bovvered 'lol. Ik neem een ketellapper dan;) |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| HDMI-aansluiting | haysey9 | Algemeen Hardware Chat | 7 | 1st Oct 2008 13:31 |
| Verbinding ARRGHHHH | kudosfish | Netwerken, modems & VoIP | 1 | 8 Nov 2007 08:18 |
| Odd Connection Issue | DavidM | Netwerken, modems & VoIP | 1 | 5 Nov 2007 17:29 |
| Internet aansluiting helpen | asuvfr | Netwerken, modems & VoIP | 1 | 7th Oct 2007 16:50 |
| Draadloze verbinding | worthers | Netwerken, modems & VoIP | 2 | 25e sep 2007 11:44 |
| Thread Tools | |
| |