![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| lyder som en god idé: D
| |||
| |||
| investere i en keylogger? have beviser i helt sort og hvidt: P |
|
| |||
| |||
| Kunne du ikke øge sikkerhedsindstillingerne i browseren? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Der er nogle routere derude, der vil bidrage til at forhindre dette problem Var du kan få routeren til at huske vigtige ord som (indsæt noget seksuelt her) Og da han typer dem kinda ord i sin comp til routeren plejer lad ham få adgang til disse sider på alle
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Der er et ordsprog i IT / hakker / sikkerhed verden: "fysisk adgang er root-adgang". Hvis du har fysisk adgang til en computer, er det muligt at gennemse alt, hvad du ønsker, og at omgå enhver kontrol, der på pc'en. Det er sandsynligt, at siden du spørger han ved meget mere om det end du gør, så jeg tvivler på det er en kamp værd at kæmpe. Kanoaka og Socialwarfare gøre gode ting, og en sidde-ned eller diskussion på disse steder er nok mere i orden. På 14, er det ikke sandsynligt, det er noget, er helt ude af trit enten. Selvfølgelig er det din beslutning, men en sejr ved hjælp af teknologi vil sandsynligvis blive pyrrhic.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Og hvis det gør ikke arbejde så kunne du altid bruge dette til at holde sig ajour om tingene http://themes.belchfire.net/themes_file-3655.html |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| HDMI-forbindelse | haysey9 | General Hardware Chat | 7 | 1 oktober 2008 13:31 |
| Connection ARRGHHHH | kudosfish | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 8 november 2007 08:18 |
| Odd Connection Issue | DavidM | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 5 november 2007 17:29 |
| Internetforbindelse hjælpe | asuvfr | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 7 oktober 2007 16:50 |
| Trådløs forbindelse | worthers | Networking, Modemer & VoIP | 2 | 25. sep 2007 11:44 |
| Thread Tools | |
| |