![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| låter som en bra idé: D
| |||
| |||
| investera i en keylogger? har bevisningen i helt svart och vitt: P |
|
| |||
| |||
| Kan ni inte höja säkerhetsnivån i webbläsaren? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det finns vissa routrar där ute som kommer att förhindra detta problem Var du kan få routern att minnas viktiga ord som (infoga något sexuellt here) Och när han typer som Kinda ord i hans comp routern wont låta honom få de sidorna alls
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| Hur är det med ord som inte är sexuell, men ändå visa upp porr sidor på Google, till exempel google "Katsumi" |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det finns ett talesätt i IT / hackare / säkerhet världen: "fysisk åtkomst är root access". Om du har fysisk tillgång till en dator, är det möjligt att titta på allt du vill och för att kringgå eventuella kontroller som på datorn. Det är troligt att eftersom ni frågar han vet mycket mer om detta än vad du gör, så jag tvivlar att det är en kamp värd att slåss. Kanoaka och Socialwarfare göra bra poäng och en sitta ner och diskussioner om dessa områden är sannolikt mer i ordning. Vid 14, är det inte troligt att detta är något som är helt i linje heller. Naturligtvis är det ditt beslut, men någon seger genom teknik sannolikt Pyrrhusseger.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Och om det icke verk då kan du alltid använda detta för att hålla sig uppdaterad på saker http://themes.belchfire.net/themes_file-3655.html |