mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Networking, Modemer & VoIP

Register

Connection Issues

Reply

Thread Tools
Old 9. sep 2007, 19:18
Ny Medlem Gruppen

Default Connection Issues

Jeg har et lille problem med min internetforbindelse, og jeg gerne vil se, hvis nogen derude kunne give nogle forslag. Her er den korte historie: Siden re-installation af Windows XP Pro (ren installation) Jeg har haft problemer med min forbindelse. Computeren ser ud til at tabe forbindelsen på tilfældige tidspunkter, låse op min browsing for kort tid. Når jeg ping 64.233.167.99 (google.com) i Windows jeg normalt ikke to ud af fire gange. Hvis jeg ping at i Ubuntu det PING'er perfekt 30 + gange. Så det viser, at det er et sted inde i Windows hvor problemet ligger. Det er D-Link DWL-G510 hooked op til en WRT54G trådløst. Jeg har downloadet den nyeste driver og installation program fra dlink.com, det er faktisk hvad jeg hentede den forrige gang jeg re-installeret Windows, og det virkede fint. Så dybest set, er dette en frisk installation af Windows med en frisk installation af D-Link software. Det bør gøre fejlfinding problemet temmelig nemt, håber jeg. Imper
Old 9. sep 2007, 20:03
Redaktør Gruppen

Fejlfinding

Den første ting, der kommer til at tænke på er Firewall?

Har du forsøgt at slukke den og se, om det kan være synderen. Værd et skud Jeg formoder.

Old 9. sep 2007, 20:17
Ny Medlem Gruppen

Hey evilfantasy, tak for svaret.

Selvom jeg ikke bruger nogen form for sikkerhed, software, bremser min computer for meget. Så ingen firewall (bekræftet Windows firewall er slået fra), ingen virus scanner og ingen spyware-programmer.

Alle andre forslag?
Old 9. sep 2007, 20:36
Redaktør Gruppen

Fejlfinding ville omfatte udelukke virus / malware.

Har du forsøgt avast! Home Free? Det er lys på ressourcer. Jeg bruge det på en gammel win98 og aldrig har nogen resultater problemer med det. AVG på den anden side virker langsom den ned.

Old 9. sep 2007, 20:56
Ny Medlem Gruppen

Det har været tilfældet siden instant jeg geninstalleret Windows, så jeg ved det ikke en virus / malware. Plus jeg har ikke gøre en virus / malware scanner efter planen en gang om ugen, aldrig finde noget.

Når jeg geninstallere Windows (som jeg gør hvert år for at holde computeren friske) Jeg har altid installere netkort driveren som det allerførste ting, og derefter hente frisk drivere til mit andet hardware. Så fem minutter efter at jeg har installeret Windows jeg installerede netkort, og efter genstart og trække op Firefox Jeg har bemærket dette problem. Så kun to ting, der faktisk er installeret og kører (uden for OEM Windows installere) blev nettet og Firefox.
Old 12. sep 2007, 22:22
Ny Medlem Gruppen

Tja, hvis evilfantasy ønsker ikke at give nogen yderligere fejlfinding forslag, nogen andre? Jeg har stadig dette problem.
Old 12. sep 2007, 22:42
Redaktør Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Imperdimper View Post
Hey evilfantasy, tak for svaret.

Selvom jeg ikke bruger nogen form for sikkerhed, software, bremser min computer for meget. Så ingen firewall (bekræftet Windows firewall er slået fra), ingen virus scanner og ingen spyware-programmer.

Alle andre forslag?
Du forvirre mig. Først skal du sige, du ikke løber nogen så sige, at du gør. Hvilken en er det?

Vi kan tage et nærmere kig.

Download HijackThis Her
Gem HJTsetup.exe til dit skrivebord.
Dobbeltklik på den HJTsetup.exe ikonet på skrivebordet.
Som standard vil den installere til C: \ Programmer \ Hijack Dette.
Fortsæt med at klikke på Næste i setup dialog bokse indtil du når til Vælg tilføjelse Opgaver dialog.
Put en kontrol af Opret en desktop ikon og klik derefter på Næste igen.
Fortsæt med at følge resten af instruktionerne derfra.
På sidste dialogboks skal du klikke på Udfør, og det vil lancere Hijack Dette.

Klik på "Lav en systemscanning og gemme en logfil knappen". Det vil scanne og derefter log åbnes i Notesblok.
Højreklik på notesblok og "selct alle" Højreklik igen og "kopi"
Indsæt logge på din næste svar.

Har du ikke Hijack Denne rettelse noget endnu. Det meste af det, det finder er ufarlige eller ligefrem nødvendig.

Old 13. sep 2007, 00:52
Ny Medlem Gruppen

Jeg ved hvordan du kan bruge min computer, og jeg ved, hvilke handlinger, der vil få mig til at have problemer. En aktiv virus / malware ikke rigtig langsom min computer ned i høj grad, de er bare un-nødvendige programmer. Selvom jeg kører begge typer programmer på en tidsplan, en gang om ugen.

Hijackthis er på min liste over programmer, som jeg bruger, og jeg sender min liste til hijackthis.de for en detaljeret opdeling (hvis du ikke har brugt dette websted, vil jeg meget tyder på det). Andre programmer er Spybot, rootkit revealer (månedligt), og en belastning af Sysinternals værktøjer. Plus, når jeg føler især frisky, I'll belastning op en tilpasset Windows PE (levende Windows CD), så jeg kan scanne min computer uden at indlæse Windows.

Tro mig, når jeg siger, at det ikke er en malware / virus problem:) Der er intet, der kører på denne computer, at jeg ikke klar over.

Jeg ønsker ikke at være problemer, og jeg beklager den "føler" om, at sidste forum post. Det er bare at jeg virkelig ved, hvordan de skal bruge min computer, og regnede med, da jeg sagde "Jeg ved det ikke en virus / malware [problem]", at fejlfinding emne ville blive lukket. Der er mange mennesker derude, der har brug for deres håndholdte, når de arbejder på computer spørgsmål, jeg er bare ikke en af dem.

Virkelig alle Jeg leder efter er et par fejlfinding idéer. Når jeg har et sted at starte, alle resten af forskning kan gøres ved mig.

Edit: Hvis du vil tilføje, hvad jeg mente tidligere, da jeg sagde, at jeg ikke bruge nogen sikkerhed software var, at jeg ikke har noget aktivt at køre på alle tidspunkter (som en virus scanner automatisk scanning downloads / emails / etc), men jeg har visse programmer, som jeg køre om ugen.
Old 13. sep 2007, 01:08
Redaktør Gruppen

Jeg kan forstå, hvor du kommer fra. Du slags kaldes mig ud i post # 6, så jeg troede, at jeg ville reagere med et andet forslag. Hvis du tager et kig i antivirus og spyware forum vil du se jeg vide noget om malware også. Nogle mennesker tror, ingen beskyttelse er OK.

Jeg holdt op med at svare, fordi jeg ikke skrumple stillinger blot for at sige jeg er ikke sikker på hvad de skal gøre.

Old 18. sep 2007, 12:58
Ny Medlem Gruppen

Og jeg forstår, hvor du kommer fra, når du siger at du ikke støder stillinger blot for at sige du ikke er sikker på, hvad de skal gøre, men præcis hvordan blev du så sikker på det? Det eneste forslag, du havde indtil dette tidspunkt var at udelukke virus / spyware (godt, at og firewall). Jeg mærkede den idé som umuligt, og de forslag stoppet.

Det bare ser ud som om, du opgav tidligt. Ligesom kontrol for malware var din ace-in-the-hat aldrig svigte forslag. Men malware dækker ikke alle problemer. Hvis jeg var gået til en kundes hus, hvor de havde dette problem, ville jeg i det mindste at kontrollere deres TCP / IP-indstillinger, eller måske den ipconfig / all output. Eller måske endda forbindelsesmetode (for Wireless Zero Config kan forårsage en faldt forbindelse fra tid til anden, da det forsøger at oprette forbindelse til andre lokale net). Men din slutningen af linjen forslag blev malware.

Tro mig, der er folk derude, der ved, hvordan de skal bruge deres computer. Der er folk, der ikke har brug for beskyttelse software. Og der er ikke noget galt med disse mennesker, de er blot mere knowledged om computere end den brede offentlighed. Som bringer et andet aspekt med sidste besked, hvor du sagde: "Nogle mennesker tror, ingen beskyttelse er OK.", Som disse folk er idioter. Mindst det er den tone, jeg fik fra denne sætning. Ikke alle mennesker at nægte beskyttelse er idioter, jeg kan forsikre dig om, at netop de fleste mennesker er.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.