vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Verkottuminen, Modeemit & VoIP

Register

Yhteys Kysymykset

Reply

Thread Tools
Old 9. Sep 2007, 19:18
Uusi Jäsen

Default Yhteys Kysymykset

Minulla on hieman asiasta Internet-yhteys ja haluaisin nähdä, jos joku siellä voisi tarjota joitakin ehdotuksia. Tässä on lyhyt tarina: Koska uudelleen asentamalla Windows XP Pro (puhdas asennus) Olen ollut kysymyksiä minun yhteydessä. Tietokone näyttää laskevan yhteydessä sattumanvaraisesti kertaa, lukitus jopa minun selailemassa Lyhytaikaisesti aikaa. Kun ping 64.233.167.99 (google.com) Windows olen yleensä epäonnistuvat kaksi neljä kertaa. Jos minä ping että Ubuntu se ping täysin 30 + kertaa. Niin, että se osoittaa, että on jossain sisällä Windows jossa ongelma. Se on D-Link DWL-G510 koukussa, jonka WRT54G langattomasti. Olen ladannut viimeisimmän kuljettajan ja asennus ohjelma dlink.com, itse asiassa tämä on mitä olen ladannut edellinen kerta, kun olen uudelleen asentanut Windows ja se toimi hienosti. Joten periaatteessa, tämä on tuore asentaa Windows kanssa tuoreen asentaa kuin D-Link-ohjelmisto. Tämän pitäisi tehdä vianmäärityksen ongelma melko helppoa, toivon. Imper
Old 9. Sep 2007, 20:03
Moderator Group

Vianmääritys

Ensimmäinen asia, joka tulee mieleen on palomuuri?

Oletko yrittänyt poistaa se käytöstä ja siitä, jos se voi olla syyllinen. Worth laukaisimen Otaksun.

Old 9. Sep 2007, 20:17
Uusi Jäsen

Hei evilfantasy, kiitos vastauksesta.

Vaikka En käytä mitään tietoturvaohjelmisto, hidastaa minun tietokone liikaa. Joten ei ole palomuuria (vahvistettu Windowsin palomuuri ei ole käytössä), ei virusskanneri ja vakoiluohjelmat.

Muita ehdotuksia?
Old 9. Sep 2007, 20:36
Moderator Group

Vianmääritys olisivat sulkeneet pois virus / haittaohjelma.

Oletko kokeillut Avast! Home Free? On valo resursseja. Käytän se vanha win98 eikä koskaan ole mitään suorituskyvyn ongelmia sen kanssa. AVG ja toisaalta hidastaa se alas.

Old 9. Sep 2007, 20:56
Uusi Jäsen

Se on tapahtumassa, koska instant Olen asentanut Windows, joten en tiedä, se ei ole virus / haittaohjelma. Plus Olen tehdä tehdä virus / haittaohjelmien scan aikataulun kerran viikossa, ei koskaan löytää mitään.

Kun asentaa Windows (josta en vuosittain pidettävä tietokone tuoreet) Olen aina asentaa verkkokorttia kuljettajan kuten aivan ensimmäinen asia, sitten ladata tuoreet ajurit toinen laitteisto. Joten viisi minuuttia sen jälkeen, kun olen asentanut Windows olen asentanut verkkokorttia, ja uudelleenkäynnistyksen jälkeen ja vetämällä ylös Firefox Huomasin tämän ongelman. Niinpä vain kaksi asiaa itse asennettu ja käynnissä (ulkopuolella OEM Windows asentaa) oli verkko-ja Firefox.
Old 12. Sep 2007, 22:22
Uusi Jäsen

No, jos evilfantasy ei halua enää vianetsintä ehdotuksia, jokin muu? Olen edelleen tätä ongelmaa.
Old 12. Sep 2007, 22:42
Moderator Group

Quote:
Originally Posted by Imperdimper View Post
Hei evilfantasy, kiitos vastauksesta.

Vaikka En käytä mitään tietoturvaohjelmisto, hidastaa minun tietokone liikaa. Joten ei ole palomuuria (vahvistettu Windowsin palomuuri ei ole käytössä), ei virusskanneri ja vakoiluohjelmat.

Muita ehdotuksia?
Olet hämmentää minua. Ensinnäkin te sanotte, sinun ei tarvitse asentaa mitään sitten sanotte te. Kumpi se on?

Voimme ottaa tarkemmin.

Lataa HijackThis Tässä
Tallenna HJTsetup.exe omalle työpöydälle.
Double klikkaa HJTsetup.exe kuvaketta työpöydällä.
Oletusarvona se asentaa C: \ Program Files \ Hijack Tämä.
Jatka napsauttamalla Seuraava asennusohjelma valintaikkunat kunnes saat Valitse Lisäys Tehtävät vuoropuhelua.
Laita tarkastus Luo työpöydälle kuvaketta ja valitse sitten uudelleen Seuraava.
Jatka muun kehotteita sieltä.
Viimeisessä valintaikkunassa valitse Valmis ja se käynnistää Hijack Tämä.

Klikkaa "Onko järjestelmä skannaa ja tallentaa lokitiedoston painiketta. Se skannaa ja sitten loki avautuu muistioon.
Oikeus napsauttamalla notepad ja "selct kaikille" Napsauta hiiren kakkospainikkeella uudelleen ja "kopio"
Liitä kirjautua seuraavan vastauksen.

ÄLÄ on Hijack Tämä asettaa mitään vielä. Suurin osa siitä, mitä se havaitsee on harmittomia tai jopa vaaditaan.

Old 13. Sep 2007, 00:52
Uusi Jäsen

Tiedän, kuinka voit käyttää tietokoneen, ja tiedän, mitä toimia, jotka aiheuttavat minulle ongelmia. Aktiivinen virus / haittaohjelmien ei todella hidas minun tietokone alas suuresti, ne ovat vain un kaivattua ohjelmia. Vaikka en käyttää molempia ohjelmia aikataulun, kerran viikossa.

Hijackthis on minun luettelo ohjelmista, joita voin käyttää, ja voin viedä minun luettelo hijackthis.de on tarkka erittely (jos et ole käyttänyt kyseistä sivustoa, olen erittäin ehdottaa sitä). Muut ohjelmat ovat Spybot, rootkit revealer (kuukausittain), ja kuormituksen Sysinternals työkalut. Plus, kun en tunne erityisesti virma, I'll ladata mukautetun Windows PE (elävä Windows CD), jotta voin skannata minun tietokone lastaamatta Windows.

Luota minuun, kun sanon, että se ei ole haittaohjelma / virus ongelma:) Mikään ei ole käynnissä tällä tietokoneella, että en ole tietoinen.

En tarkoita olla ongelmia, enkä pahoillani "tuntuu" on, että viime foorumi postitse. Se johtuu vain siitä, että olen todellakin sitä osaa käyttää tietokoneen, ja kuvittelin, kun sanoin, "Minä tiedän, että se ei ole virus / haittaohjelmien [ongelma]", että vianetsintä aihe on suljettu. On olemassa paljon ihmisiä, jotka tarvitsevat heidän kädessä pidettävä, kun työskentelet tietokoneella kysymyksiä Olen vain ole yksi niistä.

Oikeasti, kaikki Etsin on muutaman vianetsintä ideoita. Kun minulla on paikka aloittaa, kaikki loput tutkimusta voidaan tehdä minulle.

Edit: Jos haluat lisätä, mitä tarkoitin aiemmin, kun sanoin, että en käytä mitään tietoturvaohjelmisto oli se, että minulla ei ole mitään aktiivisesti käynnissä koko ajan (kuten virustutkaimien automaattisesti skannauksen lataukset / sähköpostit / etc), mutta do on tiettyjä ohjelmia, joita käytän viikoittain.
Old 13. Sep 2007, 01:08
Moderator Group

Ymmärrän, jos olet lähtöisin. Olet tavallaan kehotti minua postgenomisessa # 6 joten ajattelin vastata toisen ehdotuksen. Jos katsoa virustentorjunta ja vakoiluohjelmista foorumi näet Tiedän jotain haittaohjelmien myös. Jotkut ihmiset ajattelevat, ei suojelu on OK.

Olen lopettanut vastaamisen, koska en pukama virkaa vain sanoa, että en ole varma mitä tehdä.

Old 18. Sep 2007, 12:58
Uusi Jäsen

Ja ymmärrän, jos olet tulossa siitä, kun te sanotte, että ei pukama virkaa vain sanoa et ole varma mitä tehdä, mutta kuinka sinä olit niin varma? Ainoa ehdotus teillä oli enintään kunnes tämä kohta oli sulkea pois viruksia / vakoiluohjelmista (hyvin, että ja palomuuri). I merkintä ajatusta mahdotonta ja ehdotukset pysäytetty.

Se vain näyttää sinulle luopui aikaisin. Kuten tarkastuslentojen haittaohjelmien oli ässä-in-the-hattu koskaan jättää ehdotuksen. Mutta haittaohjelmien ei kata kaikkia ongelmia. Jos olisin mennyt asiakkaan talo, jossa he olivat ottaa tämän ongelman I'd ainakin tarkistaa niiden TCP / IP-asetuksia, tai ehkä ipconfig / all tuotos. Tai ehkä jopa yhteyden menetelmä (Wireless Zero Config voi aiheuttaa laski yhteys time-to-aikaan, kun se yrittää muodostaa yhteyden muut paikalliset verkostot). Mutta rivien loppuun ehdotus oli haittaohjelmia.

Luota minuun, on olemassa ihmisiä, jotka osaavat käyttää tietokonetta. On olemassa ihmisiä, jotka eivät tarvitse suojelua ohjelmisto. Ja ei ole mitään vikaa näistä ihmisistä, he ovat vain enemmän knowledged noin tietokoneita kuin suurelle yleisölle. Mikä tuo esille toisen kysymyksen viimeinen viesti, kun sanoitte "Jotkut ihmiset ajattelevat, että mitään suojaa on OK.", Kuten nämä ihmiset ovat hölmöjä. Ainakin se on sävy sain, että virke. Ei kaikki ihmiset, jotka kieltäytyvät suojelu ovat tyhmät, voin vakuuttaa teille, että juuri eniten ihmisiä.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
VPN-yhteyden kysymykset - Se jumittuu todentamista käyttäjätunnus ja salasana. ttoshiba Windows-käyttöjärjestelmät 0 7th Jun 2009 00:03
Ei voi päästä eroon Malware - Internet Connection Issues joeshcosmo Virusten, vakoiluohjelmien & Security 17 19. toukokuuta 2009 10:24
Internet-yhteyden ongelmat Wireless PC shyguy Verkottuminen, Modeemit & VoIP 2 11. Maaliskuu 2009 10:31
Internet-yhteys tiedotteet gusjenkins Windows-käyttöjärjestelmät 1 15 Sep 2008 08:14
Langattoman yhteyden Kysymykset archaeoman Verkottuminen, Modeemit & VoIP 4 11. Joulukuu 2007 07:18
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.