![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb een klein probleem met mijn internet-verbinding en ik zou graag zien als iemand die er kunnen een aantal suggesties. Hier is het korte verhaal: Sinds opnieuw installeren van Windows XP Pro (schone installatie) Ik heb problemen met mijn verbinding. De computer lijkt te dalen verbinding op willekeurige momenten vergrendeling mijn browsen voor korte perioden. Als ik ping 64.233.167.99 (google.com) in Windows ik niet twee van de vier keer. Als ik ping dat in Ubuntu zij pings perfect 30 + tijden. Dus dat laat zien dat het ergens in Windows waar het probleem ligt. Het is de D-Link DWL-G510 aangesloten op een WRT54G draadloos. Ik heb gedownload van de meest recente driver en installatie programma van dlink.com, in feite is dit wat ik gedownload heb de vorige keer dat ik Windows opnieuw geïnstalleerd en het werkte prima. Dus eigenlijk is dit een nieuwe installatie van Windows met een nieuwe installatie van de D-Link-software. Dat moet het oplossen van het probleem best gemakkelijk, ik hoop. Imper |
|
| |||
| |||
| Problemen oplossen ![]() Het eerste dat in aanmerking lijkt te komen is Firewall? Heeft u geprobeerd het uit te draaien en te kijken of het kan de dader. De moeite waard denk ik. |
|
| |||
| |||
| He evilfantasy, bedankt voor het antwoord. Hoewel ik geen gebruik maken van enige vorm van beveiligingssoftware, vertraagt mijn computer te veel. Dus geen firewall (bevestigd Windows firewall uitgeschakeld is), geen virusscanner en spyware-programma's. Eventuele andere suggesties? |
|
| |||
| |||
| Probleemoplossing zou uitsluiten virus / malware. Heeft u geprobeerd Avast! Home Gratis? Het is een licht op de middelen. Ik gebruik het op een oude win98 en nooit enige problemen met de prestaties daarvan. AVG aan de andere kant gaat het langzaam naar beneden. |
|
| |||
| |||
| Het is al gebeurt sinds de instant ik Windows opnieuw geïnstalleerd, dus ik weet het is niet een virus / malware. Plus ik heb wel nog een virus / malware scannen op schema een keer per week, nooit iets vinden. Toen ik opnieuw installeren van Windows (die ik jaarlijks om de computer vers) Ik heb altijd het installeren van de netwerkkaart driver als de allereerste ding, download nieuwe drivers voor mijn andere hardware. Ja, vijf minuten nadat ik de installatie van Windows installeerde ik de netwerkkaart, en na het herstarten en pulling up Firefox Ik zag dit probleem. Dus slechts twee dingen die zijn geïnstalleerd en draait (buiten de OEM Windows installeren) is het netwerk en Firefox. |
|
| |||
| |||
| Nou, als evilfantasy wil geen enkel meer het oplossen van problemen met suggesties, een anders? Ik ben nog steeds met dit probleem. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
We kunnen een kijkje nemen. Download HijackThis Hier Sla HJTsetup.exe naar uw bureaublad. Dubbelklik op de HJTsetup.exe icoon op uw bureaublad. Standaard zal het installeren C: \ Program Files \ kapen Dit. Blijven op Volgende in het setup dialoog boxen tot u bij het kiezen toevoeging Taken dialoog. Doe een controle door Maak een bureaubladpictogram klik op Volgende opnieuw. Blijven volgen de rest van de aanwijzingen uit daar. Op de laatste dialoogvenster klikt u op Voltooien en zal lanceren kapen Dit. Klik op de "Doe een systeem scannen en opslaan van een logboekbestand knop". Het zal scannen en vervolgens de log zal openen in Kladblok. Klik met de rechtermuisknop op het notitieblok en "selct alle" Klik met de rechtermuisknop weer en de "kopie" Plak de log in je volgende antwoord. Heb je geen kapen Deze correctie alles nog niet. De meeste van wat hij vaststelt zal onschadelijk of zelfs vereist. |
|
| |||
| |||
| Ik weet hoe het gebruik van mijn computer, en ik weet wat acties die mij zal doen zich problemen voordoen. Een actief virus / malware niet echt langzaam mijn computer vaststelling sterk, ze zijn gewoon VN-programma's nodig. Hoewel ik doen draaien beide soorten programma's op een schema, een keer per week. HijackThis is op mijn lijst van programma's die ik gebruik, en ik na mijn lijst hijackthis.de voor een gedetailleerd overzicht (indien u dit nog niet gebruikt die site, ik stel het zeer). Andere programma's zijn Spybot, rootkit revealer (maandelijks), en een belasting van Sysinternals tools. Plus, als ik het gevoel vooral vrolijk, ik last van een aangepaste Windows PE (live cd met Windows) dus ik kan mijn computer scannen zonder laden Windows. Geloof me als ik zeg dat het geen malware / virus probleem:) Er is niets draaien op deze computer dat ik niet bewust van. Ik bedoel niet te zijn de problemen, en ik heb er spijt van de 'feel' van die laatste forum post. Het is gewoon dat ik echt weet hoe het gebruik van mijn computer, en dacht toen ik zei: "Ik weet het is niet een virus / malware [probleem]" dat het oplossen van problemen met het onderwerp zou worden gesloten. Er zijn een heleboel mensen die er die moeten hun hand gehouden bij het werken op de computer problemen, ik ben gewoon niet een van hen. Echt, ik ben op zoek naar een paar problemen oplossen ideeën. Zodra ik een plek om te beginnen, al de rest van het onderzoek kan worden gedaan door mij. Edit: Als u, wat ik bedoelde eerder toen ik zei dat ik gebruik geen beveiligingssoftware was dat ik heb niets actief draait op alle tijden (zoals een virus scanner automatisch scannen downloads / emails / etc), maar ik hebben wel een aantal programma's die ik per week. |
|
| |||
| |||
| Ik begrijp waar je vandaan komen. U soort riep mij in post # 6, dus ik dacht dat ik zou reageren met een andere suggestie. Als u een kijkje nemen in de antivirus-en spyware, zie je Ik weet iets over malware ook. Sommige mensen denken dat er geen bescherming is OK. Ik stopte met reageren omdat ik niet hobbel posten gewoon zeggen dat ik weet niet wat te doen. |
|
| |||
| |||
| En ik begrijp waar je uit als je zegt dat je geen buil posten te zeggen dat u niet weet wat te doen, maar hoe precies was je zo zeker van dat? De enige suggestie die u had tot dit punt was het uitsluiten virussen / spyware (nou ja, dat en de firewall). Ik label het idee als onmogelijk en de suggesties gestopt. Het lijkt alsof je gaf vroeg. Net zoals het controleren op malware was je ace-in-de-hoed nooit falen suggestie. Maar malware niet alle problemen. Als ik was gegaan om een klant het huis waar ze met dit probleem Ik wil ten minste check out hun TCP / IP-instellingen, of misschien de ipconfig / all output. Of misschien zelfs de verbinding methode (voor de Wireless Zero Config kan een verbinding gedaald van tijd tot tijd als het probeert om verbinding te maken met andere lokale netwerken). Maar je einde van de regel suggestie werd malware. Geloof me, er zijn mensen die er die weten hoe het gebruik van hun computer. Er zijn mensen die geen bescherming nodig software. En er is niets mis met deze mensen, ze zijn gewoon meer knowledged over computers dan het algemene publiek. Dat brengt een ander probleem met de laatste bericht, waarin u zei: "Sommige mensen denken geen bescherming is OK.", Zoals deze mensen zijn dwazen. Tenminste dat is de toon Ik heb van die zin. Niet alle mensen die weigeren de bescherming zijn dwazen, ik kan u verzekeren dat, maar de meeste mensen zijn. |