mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Networking, Modemer & VoIP

Register

'Connection Test mislykkedes'

Reply

Thread Tools
Old 13 april 2008, 11:01
Medlem Gruppen

Default 'Connection Test mislykkedes'

kan nogen hjælpe? Selv på internettet via min trådløse bærbare computer, når jeg går for at se en anden hjemmeside, denne besked kommer op
'Connection Test Failed
Sørg for, at enheden er sluttet til et telefonstik vha. den medfølgende telefonen ledning. Ellers skal du kontakte din internetudbyder.
Hvis din internetudbyder giver dig en statisk (fast) IP-adresse, kan du konfigurere Internet-indstillinger på enheden (klik her for at få adgang til web-konfiguratoren) »

og jeg kan ikke få adgang til flere hjemmesider efter denne.

Hvis jeg lukke min laptop og slukke min Zxyel router derefter skifte det hele om igen, internettet ser ud til at fungere igen, men spekulerede på, om nogen vidste, hvorfor det skete, og hvad jeg kan gøre for at stoppe det sker! tak
Old 13 april 2008, 11:12
Donor-Gruppen

Hvis Kontrolpanel / Internet Settings ikke sige "aldrig Dial", gør det sige, at og se, om problemet stopper. Fortæl os, hvis det allerede sagt, at, eller hvis problemet fortsætter, eller hvis problemet faste.

Mit system: Tim

Processor (s):
Athlon 64 3500 +
Bundkort:
Asus A8N-VM CSM
RAM Hukommelse:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 6600 512 MB
Lydkort:
Cherry RS 6000 M tastatur
Harddisk (e):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s opretholde
Optisk drev (r):
Samsung DVD-ROM TS-H352
Sag / PSU:
Thermaltake Soprano
Køling:
Stock
Network / Internet:
Telewest 2x20Mb/sec
Monitor (s):
SXGA fladskærm
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (Fluxbox)
Old 13 april 2008, 11:58
Medlem Gruppen

tak
kontrolpanelet, internet valgmuligheder betyder sige "aldrig dial ', så har ladet det blive ved det - er, at hvad du mener?
Old 13 april 2008, 12:30
Medlem Gruppen

bør tilføje, at når denne besked kommer op, lyset for "Internet" på min Zxyel router går ud, og det cant synes at lade mig tilbage på internettet, medmindre jeg lukke pc og router og starte op igen ..
Old 13 april 2008, 13:29
Donor-Gruppen

Har Laptop tidligere er blevet brugt på en opkaldsforbindelse ved hjælp af den interne modem?
Hvis ja, hvis du havde nogen 3. part forbindelse software installeret, fra din internetudbyder, prøv at afinstallere det.

Mit system: Hjem Build

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Bundkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM Hukommelse:
4GB (3.25gb synlig)
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-Board
Harddisk (e):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optisk drev (r):
Pioneer 110 x 2
Sag / PSU:
Stock / 550w Silent
Køling:
Stock
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT VAR
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 14. april 2008, 02:26
Medlem Gruppen

tak
Laptop ikke har været anvendt i opkaldsadgang. Det har fungeret fint i ca 1yr og så sent som i går er begyndt at gøre dette?
Old 14. april 2008, 02:28
Donor-Gruppen

Okay, det er aldrig dialling, that's fine.

Jeg tror du har en ADSL-modem, ikke en kabelforbindelse.

Antages det, at ret, du var udstyret med en telefon stikket filter, når de sendes ADSL modem til dig.

Er filter monteret på linjen? Eller har du mere end én telefon stikket på at telefonlinje og du har ikke sat et filter på de andre så godt? Enten ville gøre, hvad du ser.

Hvis du kun har én telefon stikket, og det er filtreret, kan det være en død filter (de har tendens til at være defekt mere end de fleste dele af udstyr). En udskiftning er £ 1.50, kan du prøve at plukke en op næste gang du passerer en computer butik. Udskiftning af filter kan rense problem op.

Hold kommende Beck, vil vi få det arbejder sidst.
Old 14. april 2008, 02:41
Medlem Gruppen

tak
undskyldninger for ikke at være helt clued op med alt dette, men den bærbare computer blev oprettet 1yr siden om bredbånd med Zxyel router (prestige 660HW tror jeg - uanset blev anbefalet på dette forum!) og derefter gøres trådløst og har fungeret fint lige siden. Dette startede sker intermitterende i går (jeg kan komme på internettet, få vist et par steder, så det falder ud).
Det blev oprettet i henhold til de instruktioner, der fulgte med routeren så ikke er sikker på et filter eller telefonen sokkel og bliver nødt til at se ud, når jeg kommer hjem senere og så komme tilbage på det forum i aften for at bekræfte.
tak for din hjælp indtil videre!
Old 14. april 2008, 03:19
Donor-Gruppen

Hvis det er bare den sidste dag eller deromkring, og det fungerede fint indtil da, det er et midlertidigt problem med din internetudbyder. Du vil måske gerne tjekke deres status side eller ring deres støtte linje (hvis det ikke £ 1 minut!). De forslag, der hidtil er mere relevant at få noget at gå, som enten aldrig eller fik ændret eller anden måde. Hvis der er sket nogen ændring i din egen ende så er det sandsynligt, at være et problem på deres.

Den besked du får er specifikke for Zxyel router og det betyder "Jeg har mistet min forbindelse", men det er meget dårligt formuleret. Grunden til, at det mistede sin forbindelse er sandsynligvis uden for dit ophold og ikke indeni.
Old 14. april 2008, 03:44
Medlem Gruppen

tak. Vil se, hvordan dets arbejdsmetoder senere og tale med Tiscali hvis det er nødvendigt. Derefter gå videre til de forslag i tråden hvis det bliver nødvendigt. Tak igen. Sin store til at have adgang til et forum, der kan hjælpe med disse spørgsmål.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Det lykkedes ikke at oprette forbindelse til mailserver nancylinda Web Design, Hosting & SEO 1 15 juni 2009 02:25
Det lykkedes ikke at opdatere Windows Razer Windows-operativsystemer 11 27th Dec 2008 05:37
Ms query dos mislykkedes? matthew03 General Software Chat 1 30 oktober 2008 08:21
Intel Burn Test, New stresstest Program serverguy CPU, bundkort og RAM 11 7. sep 2008 07:48
Det lykkedes ikke at Query TCP / IP-indstillinger for forbindelsen mastaof420 Networking, Modemer & VoIP 31 1 april 2008 00:18
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.