mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Netwerken, modems & VoIP

Register

'Verbinding Test mislukt'

Reply

Thread Tools
Old 13 apr 2008, 11:01
Lid Fractie

Default 'Verbinding Test mislukt'

kan iemand helpen? Terwijl op het internet via mijn draadloze laptop, wanneer ik ga om een andere website, dit bericht komt eraan
'Verbinding Test mislukt
Zorg ervoor dat uw apparaat is aangesloten op een telefoonaansluiting met behulp van de meegeleverde telefoon draad. Anders contact opnemen met uw internetprovider.
Als uw internetprovider geeft u een statisch (vast) IP-adres, kunt u het configureren van de Internet-instellingen op het apparaat (klik hier om toegang te krijgen tot het web configurator) "

en ik kan geen toegang tot een meer websites daarna.

Als ik het afsluiten van mijn laptop en schakel mijn Zxyel router vervolgens het allemaal weer, het internet lijkt te werken, maar vraagt zich af of er iemand wist waarom het was gebeurt en wat ik kan doen om te stoppen met het gebeurt! bedankt
Old 13 apr 2008, 11:12
Donor Groep

Als het Configuratiescherm / Internet-instellingen niet zeggen "nooit dial", maken het zeggen en kijk of het probleem stopt. Vertel ons als het al gezegd dat of als het probleem aanhoudt of als het probleem is verholpen.

Mijn Systeem: Tim

Processor (s):
Athlon 64 3500 +
Moederbord:
Asus A8N-VM CSM
RAM Geheugen:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Graphics Card (s):
nVidia Geforce 6600 512MB
Sound Card:
Cherry RS 6000 m toetsenbord
Hard Drive (s):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s te houden
Optische Drive (s):
Samsung DVD-ROM TS-H352
Case / PSU:
Thermaltake Soprano
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
Telewest 2x20Mb/sec
Monitor (s):
SXGA flat panel
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (fluxbox)
Old 13 apr 2008, 11:58
Lid Fractie

bedankt
Control Panel, Internet Options doet zeggen: "nooit dial 'dus hebben het op dat - is dat wat je bedoelt?
Old 13 apr 2008, 12:30
Lid Fractie

moet toevoegen, dat wanneer die boodschap komt, wordt het licht voor 'internet' op mijn Zxyel router gaat uit, en het verkanting lijken te laten me terug op het internet, tenzij ik afsluiten pc en router en het opnieuw opstarten ..
Old 13 apr 2008, 13:29
Donor Groep

Heeft de laptop eerder gebruikt op een dial-up verbinding, met behulp van de interne modem?
Zo ja, als je had een 3rd party software geïnstalleerd verbinding van uw ISP, probeer het verwijderen ervan.

Mijn Systeem: Home Bouw

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moederbord:
Asus M2V REV 1.
RAM Geheugen:
4gb (3.25gb zichtbaar)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Sound Card:
5.1 Reatek On-Board
Hard Drive (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optische Drive (s):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Voorraad / 550W Silent
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 14 apr 2008, 02:26
Lid Fractie

bedankt
Laptop niet is gebruikt voor dial-up. Het werkte goed voor ongeveer 1 jaar en gisteren is begonnen met dit te doen?
Old 14 apr 2008, 02:28
Donor Groep

Oke, het is nooit nummers, dat is prima.

Ik denk dat je een ADSL-modem, en niet een kabelverbinding.

Ervan uitgaande dat klopt, je was voorzien van een telefoon aansluiting filter wanneer zij aan de ADSL-modem aan jou.

Is de filter is aangebracht op de lijn? Of heeft u meer dan een telefoon-aansluiting op de telefoonlijn en je hebt niet een filter op die anderen ook? Ofwel zou doen wat u ziet.

Als u slechts een telefoon-aansluiting en het is gefilterd, maar het kan ook een dode filter (zij doen de neiging te vertonen meer dan de meeste bits van apparatuur). Een vervanging is £ 1.50, zou je kunnen proberen picking up een volgende keer dat u een computer winkel. Vervanging van het filter kan schoon het probleem op.

Houd komende Beck, we get it werkt uiteindelijk.
Old 14 apr 2008, 02:41
Lid Fractie

bedankt
excuses voor het niet volledig clued met dit alles, maar de laptop is opgericht op 1 jaar geleden over breedband met de Zxyel router (Prestige 660HW denk ik - wat werd aanbevolen op dit forum!) en maakte vervolgens draadloze en werkte goed mee gestopt. Dit gebeurt met tussenpozen begon gisteren (ik kan krijgen op het internet, bekijk een paar sites dan druppels uit).
Het werd opgericht als volgens de instructies die bij de router dus niet zeker over de filter of de telefoon-aansluiting en zal moeten kijken als ik thuis ben en dan later terug op het forum vanavond te bevestigen.
bedankt voor je hulp tot nu toe!
Old 14 apr 2008, 03:19
Donor Groep

Als het alleen de laatste dag of zo, en het werkte prima tot dan, het is een tijdelijk probleem met uw internetprovider. Je zou graag willen controleren of hun status pagina of ring hun steun lijn (als het niet £ 1 per minuut!). De suggesties tot nu toe zijn meer betrokken te krijgen iets te gaan dat ofwel nooit gewerkt of andere manier heb veranderd. Als er geen verandering op uw einde, dan is het waarschijnlijk een fout bij hen.

Het bericht dat je krijgt is specifiek voor de Zxyel router en het betekent "Ik verloor mijn verbinding" maar het is zeer slecht geformuleerd. De reden verloor zij haar verbinding is zeer waarschijnlijk buiten uw woonplaats en niet binnen.
Old 14 apr 2008, 03:44
Lid Fractie

bedankt. Zullen zien hoe het werkt en later spreken Tiscali indien nodig. Ga dan naar de suggesties in de draad zo nodig. Nogmaals bedankt. Zijn grote toegang te hebben tot een forum dat kan bijdragen over deze kwesties.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.