mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Nettverk, modem og VoIP

Register

"Tilkobling Test Failed"

Reply

Thread Tools
Old 13 april 2008, 11:01
Medlem Group

Default "Tilkobling Test Failed"

Kan noen hjelpe? Selv på internett via mitt trådløse laptop, når jeg prøver å vise en annen nettside, denne meldingen kommer opp
"Tilkobling Test Mislyktes
Kontroller at enheten er koblet til en telefon jack bruker inkludert telefonen wire. Ellers kontakte ISP.
Hvis Internett-leverandøren din gir deg et statisk (fast) IP-adresse, kan du konfigurere Internett-innstillingene på enheten (klikk her tilgang til Internett Configurator) '

og jeg får ikke tilgang til flere nettsteder etter det.

Hvis jeg avslutter min laptop og slå av mine Zxyel router deretter bytter alt på nytt, internett ser ut til å fungere igjen, men lurte på om noen visste hvorfor det som skjedde, og hva jeg kan gjøre for å stoppe det skjer! takk
Old 13 april 2008, 11:12
Donor Group

Hvis Kontrollpanel / Internet Settings ikke si "never dial", gjør det si og se om problemet stopper. Fortell oss om det allerede sagt at eller hvis problemet vedvarer, eller om problemet er løst.

Min System: Tim

Prosessor (er):
Athlon 64 3500 +
Hovedkort:
Asus A8N-VM CSM
RAM-minne:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 6600 512MB
Lydkort:
Cherry RS 6000 M tastatur
Harddisk (er):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s sustain
Optisk stasjon (er):
Samsung DVD-ROM TS-H352
Case / PSU:
Thermaltake Soprano
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
Telewest 2x20Mb/sec
Skjerm (er):
SXGA flatskjerm
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (Fluxbox)
Old 13 april 2008, 11:58
Medlem Group

takk
kontrollpanelet, Alternativer for Internett gjør si aldri dial "så har forlatt det på det - er det det du mener?
Old 13 april 2008, 12:30
Medlem Group

bør legge til, at når denne meldingen kommer opp, lyset på "Internett" på min Zxyel ruter går ut, og det skrånende ut til å gi meg tilbake på internett, med mindre jeg stenge PC og ruter og starte opp igjen ..
Old 13 april 2008, 13:29
Donor Group

Har Laptop vært brukt tidligere på en ekstern tilkobling ved hjelp av interne modem?
Hvis ja, hvis du hadde noen 3rd Party tilkoblingen installert, fra ISP, kan du prøve å avinstallere den.

Min System: Hjem Bygg

Prosessor (er):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Hovedkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM-minne:
4GB (3.25gb synlig)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-styret
Harddisk (er):
250 GB SATA & 400gb SATA
Optisk stasjon (er):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Stock / 550w Silent
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 14 april 2008, 02:26
Medlem Group

takk
Laptop ikke har vært brukt på slå opp. Det har fungert greit for om 1yr og bare igår har startet dette?
Old 14 april 2008, 02:28
Donor Group

Ok, det er aldri numre, er det helt greit.

Jeg tror du har et ADSL-modem, og ikke en kabeltilkobling.

Forutsatt at rett, du var utstyrt med en telefon socket filter når de sendes ADSL modem til deg.

Er filteret montert på linjen? Eller du har mer enn én telefon socket på telefonlinjen og du har ikke satt et filter på de andre også? Enten ville gjøre det du ser.

Hvis du bare har én telefon socketer og det er filtrert, kan det være en død filter (de har en tendens til å være feil mer enn de fleste bitene av utstyr). En erstatning er £ 1.50, kan du prøve å plukke opp neste gang du passerer en datamaskin butikk. Utskifting av filteret kan rengjøre problem opp.

Stadig vender Beck, vil vi få det fungerer til slutt.
Old 14 april 2008, 02:41
Medlem Group

takk
unnskyldninger for ikke å bli helt clued opp med alt dette, men den bærbare datamaskinen ble satt opp 1yr siden på bredbånd med Zxyel router (prestige 660HW tror jeg - uansett ble anbefalt på dette forum!) og deretter gjøres trådløse og har fungert fint siden. Denne gang skjer intermitterende igår (jeg kan komme på internett, vise noen områder så den faller ut).
Det ble satt opp i henhold til instruksjonene som fulgte med ruteren slik at ikke er sikker på at filteret eller telefonen socket og må se når jeg kommer hjem senere og deretter komme tilbake på forumet i kveld for å bekrefte.
takk for hjelpen så langt!
Old 14 april 2008, 03:19
Donor Group

Hvis det er bare den siste dag eller så, og det var arbeider fin opp til da, det er et midlertidig problem med Internett-leverandøren. Du vil kanskje sjekke statusen deres side eller ring deres støtte linje (hvis den ikke £ 1 minutt). Forslagene så langt er mer relevante for å få noe til å gå som enten aldri jobbet eller har endret noe. Hvis det ikke vært noen endring på slutten så er det sannsynlig å være et problem ved deres.

Meldingen du får er spesifikke for Zxyel router og det betyr "Jeg har mistet tilkobling" men det er svært dårlig worded. Årsaken den mistet sin forbindelse er meget trolig utenfor bolig og ikke inne.
Old 14 april 2008, 03:44
Medlem Group

takk. Vil se hvordan de arbeider senere og snakke med Tiscali om nødvendig. Går du videre til forslagene i tråden hvis behovet være. Takk igjen. Its flott å ha tilgang til et forum som kan hjelpe på disse problemene.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Kunne ikke koble til MailServer nancylinda Web Design, hosting & SEO 1 15 juni 2009 02:25
Kunne ikke oppdatere Windows Razer Windows-operativsystemer 11 27 desember 2008 05:37
MS Query dos mislyktes? matthew03 General Software Chat 1 30 oktober 2008 08:21
Intel Burn Test, New Stress Test Program serverguy CPUer, Hovedkort & RAM 11 7nde sep 2008 07:48
Feil ved spørring TCP / IP-innstillingene for tilkobling mastaof420 Nettverk, modem og VoIP 31 1 april 2008 00:18
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.