![]() |
|
| |||
| |||
| Hey gutter ... ... lige til det: Bundkort: MSI MS-6738 Chipset: VIA P4M266/KM266 (VT8375) Processor: AMD Duron @ 1400 Bundkortet er lidt gammel, men det har virket helt perfekt hele tiden ... stadig. MHz Hukommelse: 768 MB Netkort: D-link G520 rev.B / Atheros Communications Inc. AR5212 802.11a/b/g Wireless Adapter (kortet købes mindre end 3 måneder siden) Operativsystem: Microsoft Windows XP Professional 5.01.2600 Service Pack 2 Computeren er blevet formateret mindre end 1 måned siden ... aldrig haft dette spørgsmål før formatering. Problem: nogle gange, når jeg tænder pc'en, vinduer, siger, at mit trådløse kort er ikke installeret ... den nye hardware wizzard kommer op ... hvis jeg forsøger at installere den det installeres det som "D-link G520 (2)", så det er naturligvis installeret ... hvad jeg gør, er at jeg genstarte computeren (nogle gange jeg har brug for at gøre det dobbelte eller endda lukke ned og derefter tænde igen), så Windows kan se mit kort normalt ... weird ... Im ikke sikker på, om den hardware, der er provokerende, at eller hvis der er vinduer ... alle med en idé om det?? Thanks in advance fyre ... [ved den måde im få en masse BSOD's nyligt ... køre mig vanvittigt ... kun få: "BAD_POOL_HEADER"] |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| geninstallere drivere dette skulle ordne det
| |||
| |||
| slet ikke ... Jeg har gjort det flere gange ... :): S |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Brug af, at den seneste version fra fabrikanter websted?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du forsøgt at kortet i et andet PCI slot?
| |||
| |||
| den BSOD din få er forårsaget af dårlige bilister normalt fra trådløse kort mabye driverne din bruger Arnt god prøve forskellige dem |
|
| |||
| |||
| Jeg købte kortet og installeret de drivere, der fulgte i cd, jeg forstår, at disse er de seneste ... ikke er sikker på, jeg vil kigge på siden |