![]() |
|
| |||
| |||
| hey guys ... ... rechtstreeks naar het: Mainboard: MSI MS-6738 Chipset: VIA P4M266/KM266 (VT8375) Processor: AMD Duron 1400 @ Moederbord is beetje oud, maar zijn perfect werkt de hele tijd ... toch. MHz Geheugen: 768 MB Network Card: D-link G520 rev.B / Atheros Communications Inc AR5212 802.11a/b/g Wireless Adapter (kaart gekocht van minder dan 3 maand geleden) Besturingssysteem: Microsoft Windows XP Professional 5.01.2600 Service Pack 2 De computer is geformatteerd minder dan 1 maand geleden ... nooit van deze kwesties voor de opmaak. Probleem: enkele keer als ik weer op de PC, Windows, zegt dat mijn draadloze netwerkkaart niet is geïnstalleerd ... de nieuwe hardware wizzard komt ... als ik probeer te installeren hij terecht als "D-link G520 (2)" zodat duidelijk is geïnstalleerd ... wat ik doe is dat ik de computer opnieuw op (een aantal keer ik nodig om het te doen of zelfs twee keer stilgelegd en vervolgens weer aan), zodat Windows kan zien mijn kaart normaal ... raar ... Im not sure if is de hardware die provoceren of indien dat is Windows ... iedereen met enig idee hierover? Thanks in advance jongens ... [door de manier im krijgen veel BSOD's onlangs ... me gek ... alleen om: "BAD_POOL_HEADER"] |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| opnieuw uw chauffeurs dit moet oplossen
| |||
| |||
| helemaal niet ... Ik heb het gedaan meerdere malen ... :): S |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Met behulp van deze nieuwste versie van fabrikanten website?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Heeft u geprobeerd de kaart in een andere PCI-slot?
| |||
| |||
| de BSOD je krijgt wordt veroorzaakt door slechte drivers meestal van draadloze kaarten mabye de stuurprogramma's van uw gebruik van Arnt goed proberen verschillende amendementen |
|
| |||
| |||
| Ik kocht de kaart en de installatie van de stuurprogramma's die in de cd, ik begrijp dat deze zijn de laatste ... niet zeker weet, zal ik nagaan op de pagina |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Het installeren van een driver voor de D-Link AirPlus G DWL-G630 Wireless G Notebook Adapter | farhan | Netwerken, modems & VoIP | 0 | De 4 juni 2009 21:44 |
| Weird mic probleem. | Iris77 | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 1 | 28 mei 2009 12:24 |
| BT Fusion 'telefoon verbinding probleem | joethebus | Netwerken, modems & VoIP | 1 | 30 dec 2008 03:25 |
| Sommige problemen met D-Link switch | davidtuffel | Netwerken, modems & VoIP | 1 | 17 jun 2008 04:18 |
| Link probleem | redvet | E-mail, VoIP & IM Overleg | 3 | 18 apr 2007 07:12 |
| Thread Tools | |
| |