![]() |
|
| |||
| |||
| Hei folkens ... ... direkte til den: Hovedkortet: MSI MS-6738 Chipset: VIA P4M266/KM266 (VT8375) Prosessor: AMD Duron @ 1400 Hovedkortet er litt gammel, men det har vært å fungere perfekt hele tiden ... stille. MHz Minne: 768 MB Network Card: D-link G520 rev.B / Atheros Communications Inc. AR5212 802.11a/b/g-produkt Wireless Adapter (kort kjøpt mindre enn 3 mnd siden) Operativsystem: Microsoft Windows XP Professional 5.01.2600 Service Pack 2 Datamaskinen har blitt formatert mindre enn 1 måned siden ... aldri hatt dette før formateringen. Problem: noen ganger når jeg slår på PC, Windows sier at mitt trådløse kortet ikke er installert ... den nye maskinvaren wizzard kommer opp ... hvis jeg prøver å installere programmet blir installert den som "D-link G520 (2)" så opplagt den er installert ... det jeg gjør er at jeg starter datamaskinen (noen ganger at jeg må gjøre det to ganger eller stengt ned og slå på igjen), slik at vinduer kan se kortet mitt normalt ... Underlig ... Im ikke sikker på om er maskinvare som provoserte det, eller hvis Windows ... alle som har noen ide om det? Takk på forhånd folkens ... [av veien im får mye BSOD nylig ... driver meg gal ... bare å komme: "BAD_POOL_HEADER"] |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| installere drivere dette bør fikse det
| |||
| |||
| ikke i det hele tatt ... Jeg har gjort det flere ganger ... :): S |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bruke den nyeste versjon fra produsentens webområde?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du prøvd kortet i en annen PCI slot?
| |||
| |||
| den BSOD din får skyldes dårlige drivere vanligvis fra trådløse kortene mabye driverne din hjelp Arnt godt prøve ulike de |
|
| |||
| |||
| Jeg kjøpte kortet og installerte driverne som fulgte i cd, jeg forstår at de er den siste ... ikke er sikker, jeg vil se på siden |
![]() |
|
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Installerer en driver for D-Link AirPlus G DWL-G630 Wireless G Notebook Adapter | farhan | Nettverk, modem og VoIP | 0 | 4 juni 2009 21:44 |
| Rare mic problem. | Iris77 | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 1 | 28 mai 2009 12:24 |
| BT Fusion 'telefon kobling problem | joethebus | Nettverk, modem og VoIP | 1 | 30 desember 2008 03:25 |
| Noe problem med D-Link bytte | davidtuffel | Nettverk, modem og VoIP | 1 | 17 juni 2008 04:18 |
| Link problem | redvet | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 3 | 18 april 2007 07:12 |
| Thread Tools | |
| |