![]() |
|
| |||
| |||
| Hej killar ... ... direkt till den: Moderkort: MSI MS-6738 Chipset: VIA P4M266/KM266 (VT8375) Processor: AMD Duron @ 1400 Moderkortet är lite gammal men den har fungerat perfekt hela tiden ... fortfarande. MHz Minne: 768 MB Nätverkskort: D-Link G520 rev.B / Atheros Communications Inc. AR5212 802.11a/b/g Wireless Adapter (kort köpt mindre än 3 månader sedan) Operativsystem: Microsoft Windows XP Professional 5.01.2600 Service Pack 2 Datorn har formaterats mindre än 1 månad sedan ... aldrig haft detta problem innan formatering. Problem: några gånger när jag slår på datorn, fönster säger att min trådlösa kortet inte är installerat ... den nya hårdvaran wizzard kommer upp ... om jag försöker installera det man installerar det som "D-Link G520 (2)" så det är uppenbart att det är installerat ... vad jag gör är att jag startar om datorn (vissa gånger måste jag göra det två gånger eller till och med stänga av och sedan slå på igen) så fönstren ser mitt kort normalt ... konstigt ... Im inte säker på om det är hårdvaran som är provocerande att eller om det fönster ... alla som har någon aning om det? Tack på förhand killar ... [av hur im få mycket BSOD nyligen ... driver mig till vansinne ... bara att få: "BAD_POOL_HEADER"] |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| installera om drivrutinerna detta borde fixa det
| |||
| |||
| inte alls ... Jag har gjort det flera gånger ... :): S |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Använda att senaste versionen från tillverkarens webbplats?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du provat kortet i en annan PCI-slot?
| |||
| |||
| det BSOD du få orsakas av dåliga förare vanligtvis från trådlösa kort mabye förarna din hjälp Arnt bra prova olika delar |
|
| |||
| |||
| Jag köpte kortet och installerade drivrutinerna som kom på cd, jag förstår att de är de senaste ... inte säker, jag ska kolla på sidan |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Installera en drivrutin för D-Link AirPlus G DWL-G630 Wireless G Notebook Adapter | Farhan | Nätverk, Modem & VoIP | 0 | 4 juni 2009 21:44 |
| Konstiga mic problem. | Iris77 | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 1 | 28 maj 2009 12:24 |
| BT Fusion "telefonassistans problem | joethebus | Nätverk, Modem & VoIP | 1 | 30 december 2008 03:25 |
| Några problem med d-link switch | davidtuffel | Nätverk, Modem & VoIP | 1 | 17 juni 2008 04:18 |
| Link problem | redvet | E-post, VoIP & IM Diskussion | 3 | 18 april 2007 07:12 |
| Thread Tools | |
| |