D-Link Router Ohje Please Eilen menin minun D-Link reitittimen asetuksia ja huomasin, jotkut heistä eivät näyttö. Olen yrittänyt tehdä nollauspainike minun Router ja silloin kaikki ongelmat alkoivat. Uudelleenkäynnistyksen jälkeen tietokoneen Olen huomannut, että se ei internet-yhteyden muodostamiseen. Siksi olen yrittänyt katkaiset reititin ja kytke se takaisin, mutta ei toiminut. Sitten irti kaapeli modeemin ja takaisin, mutta ei toiminut joko. Luulin, että myös minulla on vielä langaton reititin, että minun pitäisi kytkeä koska wired yksi on käytetty pitkään aikaan, mutta ei liitä minut joko. Kävin minun verkkoasetukset ja huomasin, että yksi näistä tuotteista ei ole enää olemassa. En muista mitä se sanoi. Siksi olen yrittänyt käynnissä verkon ohjattu uudelleen ja että ei ole apua. Olen kokeillut etsiä uusia laitteita ohjatun ja että ei ole apua. Minulla on mennyt "Internet Protocol (TCP / IP) ja yritti molemmat Hanki IP-osoite automaattisesti ja" Käytä seuraavaa IP-osoite ", joka minulla oli esittää 192.168.0.1 ja 255.255.255.0 kuten aliverkon peite ja käynnistetään järjestelmä molemmilla kerroilla. Tarkistin Laitehallinnassa ei ole ristiriitoja. I syötimme minun LAN linja suoraan modeemi ja se toimii sakkoa, joka on se, kuinka voin kirjoittaa tähän foorumiin. olen sitten yrittänyt tehdä järjestelmän palauttaminen mutta ei palaudu kaikki verkkoasetukset takaisin. Tänään aioin tehdä Windows-korjaus, mutta kun se lataa tiedostoja ja laitteita, minun usb näppäimistö ei löydy tai työskentelevät.
Olen neuvoton, mitä kokeilla seuraavaksi. En edes yrittänyt käyttää eri kaapelia WAN yhteys. Joten tässä ovat asioita olen. Windows XP Pro SP2. Dell Intel Core Duo 2 2,99 GHz: n kanssa 2,95 GB RAM - nojalla, että se sanoo Fyysinen osoite Extension. Oma-reititin on D-Linkin DL-604 ja toinen Yritin on DL-514.
Kaikki apu olisi erittäin tervetullutta. |