D-Link Router Hulp aub Gisteren ging ik in mijn D-Link router instellingen en zag een aantal van hen wordt niet weergegeven. Ik heb geprobeerd een reset doen op mijn router en dat is wanneer alle problemen begonnen. Na het herstarten van de computer Ik heb gemerkt dat er geen verbinding met het internet. Dus probeerde ik u de router en steek de stekker weer in, maar dat werkte niet. Vervolgens heb ik unplugged de kabelmodem en weer in, maar dat werkte niet beide. Ik dacht dat ik goed heb nog een draadloze router die ik zou moeten aansluiten, aangezien het een bekabeld is gebruikt voor een lange tijd, maar dat zou geen verbinding mij. Ik ging naar mijn netwerk instellingen en merkte dat een van de punten was niet meer daar. Ik kan me niet herinneren wat hij zei. Dus ik probeerde het uitvoeren van de netwerk wizard opnieuw en dat hielp niet. Ik probeerde de nieuwe hardware wizard en dat hielp niet. Ik heb in "Internet-protocol (TCP / IP) en probeerde zowel Obtain IP-adres automatisch en" Gebruik het volgende IP-adres "die ik had gesteld 192.168.0.1 en 255.255.255.0 als subnetmasker en herstart het systeem zowel tijden. Ik heb Device Manager en is er geen conflicten. aangesloten ik mijn LAN-lijn rechtstreeks naar de modem en het werkt prima dat is hoe ik ben in staat te typen in dit forum. Vervolgens heb ik geprobeerd om een systeem te herstellen, maar niet terugkeren elk netwerk instellingen terug. Vandaag was ik ga doen een Windows repareren maar als het laden van de bestanden en apparaten, mijn usb toetsenbord niet is gevonden of werken.
Ik ben tegen een verlies van wat te proberen volgende. Ik heb zelfs geprobeerd met een andere kabel voor de WAN-verbinding. Dus hier zijn de dingen die ik heb. Windows XP Pro SP2. Dell Intel Core 2 Duo 2,99 GHz met 2,95 GB RAM - onder dat zegt Physical Address Extension. Mijn router is een D-Link DL-604 en de andere heb ik geprobeerd een DL-514.
Alle hulp wordt zeer gewaardeerd. |