mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Netwerken, modems & VoIP

Register

D-Link Router Hulp aub

Reply

Thread Tools
Old 21 jun 2009, 12:12
Nieuw Lid Fractie

Default D-Link Router Hulp aub

Gisteren ging ik in mijn D-Link router instellingen en zag een aantal van hen wordt niet weergegeven. Ik heb geprobeerd een reset doen op mijn router en dat is wanneer alle problemen begonnen. Na het herstarten van de computer Ik heb gemerkt dat er geen verbinding met het internet. Dus probeerde ik u de router en steek de stekker weer in, maar dat werkte niet. Vervolgens heb ik unplugged de kabelmodem en weer in, maar dat werkte niet beide. Ik dacht dat ik goed heb nog een draadloze router die ik zou moeten aansluiten, aangezien het een bekabeld is gebruikt voor een lange tijd, maar dat zou geen verbinding mij. Ik ging naar mijn netwerk instellingen en merkte dat een van de punten was niet meer daar. Ik kan me niet herinneren wat hij zei. Dus ik probeerde het uitvoeren van de netwerk wizard opnieuw en dat hielp niet. Ik probeerde de nieuwe hardware wizard en dat hielp niet. Ik heb in "Internet-protocol (TCP / IP) en probeerde zowel Obtain IP-adres automatisch en" Gebruik het volgende IP-adres "die ik had gesteld 192.168.0.1 en 255.255.255.0 als subnetmasker en herstart het systeem zowel tijden. Ik heb Device Manager en is er geen conflicten. aangesloten ik mijn LAN-lijn rechtstreeks naar de modem en het werkt prima dat is hoe ik ben in staat te typen in dit forum. Vervolgens heb ik geprobeerd om een systeem te herstellen, maar niet terugkeren elk netwerk instellingen terug. Vandaag was ik ga doen een Windows repareren maar als het laden van de bestanden en apparaten, mijn usb toetsenbord niet is gevonden of werken.
Ik ben tegen een verlies van wat te proberen volgende. Ik heb zelfs geprobeerd met een andere kabel voor de WAN-verbinding. Dus hier zijn de dingen die ik heb. Windows XP Pro SP2. Dell Intel Core 2 Duo 2,99 GHz met 2,95 GB RAM - onder dat zegt Physical Address Extension. Mijn router is een D-Link DL-604 en de andere heb ik geprobeerd een DL-514.
Alle hulp wordt zeer gewaardeerd.
Old 22 jun 2009, 01:45
Administrator Group

Wanneer u 'reset' de router u geschrapt alle instellingen opgeslagen op.

Je moet inloggen om deze opnieuw en opnieuw in te voeren als ze volgens de instructies.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 22 jun 2009, 06:46
Nieuw Lid Fractie

Probleem opgelost! Bedankt jongens, ik was enkel bedrijf in de reset-knop 5 seconden tegenover 20 seconden .... geeeez iets dat eenvoudig!
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
HJT Website Link? Macmac508 Gemeenschap Nieuws & Chat 3 10 jun 2008 15:57
Heeft u problemen met D-Link DI604 router Diaz Netwerken, modems & VoIP 2 21 apr 2008 16:14
Link Alert evilfantasy Virus, spyware & Security 4 20 apr 2008 10:13
Link probleem redvet E-mail, VoIP & IM Overleg 3 18 apr 2007 07:12
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.