mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Nettverk, modem og VoIP

Register

D-Link Router Hjelp Vær

Reply

Thread Tools
Old 21 juni 2009, 12:12
New Member Group

Default D-Link Router Hjelp Vær

I går gikk jeg til min D-Link router og merke noen av dem ikke displayet. Jeg prøvde å gjøre en reset til min Router og det er når alle problemer startet. Etter omstart datamaskinen jeg merke til at det ikke vil koble til Internett. Så prøvde jeg kobler ruteren og sett den tilbake på, men det gikk ikke. Jeg så unplugged kabelmodemet og tilbake, men det gikk ikke heller. Jeg trodde vel jeg har en trådløs router som jeg skulle hekte siden kabeltilkoblede en har vært brukt på lenge, men det ville ikke koble meg heller. Jeg dro til nettverket og oppdaget at ett av elementene som ikke lenger var der. Jeg kan ikke huske hva det sagt. Så prøvde jeg å kjøre nettverk veiviseren igjen og det hjalp ikke. Jeg prøvde det finne ny maskinvare veiviseren og som ikke hjalp. Jeg har gått i "Internet Protocol (TCP / IP) og prøvd begge Motta IP-adresse automatisk og" Bruk følgende IP-adresse "som jeg hadde satt 192.168.0.1 og 255.255.255.0 som Nettverksmaske og omstartet systemet begge ganger. Jeg sjekket Enhetsbehandling og det er ingen konflikter. Jeg plugget min LAN linje direkte til modemet og den fungerer fint som hvordan jeg kan skrive i dette forumet. jeg så prøvde å gjøre et systemgjenopprettingspunkt men ikke tilbakestille alle innstillingene tilbake. I dag var jeg kommer til å gjøre en Windows reparere, men når det lastes filene og enheter, min USB-tastatur ikke finnes eller fungerer.
Jeg er på et underskudd på hva jeg skal prøve neste. Jeg prøvde med en annen kabel for WAN-tilkobling. Så her er det jeg har. Windows XP Pro SP2. Dell Intel Core Duo 2 2,99 GHz med 2,95 GB RAM - under det sier Physical Address Extension. Min Routeren er en D-Link DL-604 og den andre prøvde jeg er en DL-514.
Eventuelle hjelpe ville være ekstremt verdsatt.
Old 22 juni 2009, 01:45
Administrator Group

Når du tilbakestiller 'ruteren du slettet alle innstillingene er lagret på den.

Du må logge inn på den på nytt og angi dem som per instruksjonene.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 22 juni 2009, 06:46
New Member Group

Problem løst! Takk fyrene, jeg var bare holde på reset knappen i 5 sekunder g. 20 sekunder .... geeeez noe så enkelt!
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
HJT webområdeprofiler Link? Macmac508 Community News & Chat 3 10 juni 2008 15:57
Har du problemer med D-link DI604 router Diaz Nettverk, modem og VoIP 2 21 april 2008 16:14
Link Alert evilfantasy Virus, spionprogrammer og sikkerhet 4 20 april 2008 10:13
Link problem redvet Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 3 18 april 2007 07:12
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.