![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| missä neitsyt vaihtoa. Voin olla todella kaukana, joten halusin nähdä. cant löytää hakemalla. ansiosta ihmiset |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| http://www.ip-adress.com/
| |||
| |||
| 80-41-131-52.dynamic.dsl.as9105.com thats mitä se sanoi vieressä vastaanottavan ok. kiitos |
|
| |||
| |||
| Luulin, että olet kaapeli? Sen mukaan teidän on Tiscali ADSL perämies. |
|
| |||
| |||
| lmao, joka oli niin tyhmä minua. im minun DaDa toimisto hänen liiketoimintaansa. i didnt think. lol huonosti post vastaanottavan myöhemmin tänään |
|
| |||
| |||
| Ei hätää perämies. lol. :) |
|
| |||
| |||
| 82-34-58-148.cable.ubr01.gill.blueyonder.co.uk Minulla ei ole aavistustakaan, mitä se tarkoittaa lol. kiitos kamu. BTW i edelleen ladata 250 kbps max. i todella tuntua jotain toppinng se on 250 kb. i hjave tarkastetaan dwnload johtajien ja ne ovat kaikki rajoittamaton nopeus i cant työtä sen .Haluan rengas neitsyt mutta se maksaa ja äitini menee hullun lol |
|
| |||
| |||
| Onko sinulla tai lähellä gillingham? Testaus nopeutesi lataamalla tiedostoja pois toisen verkkosivuilla ei aio antaa teille täsmällisiä lukuja. Suorita testi, että laajakaistaviestintä speedtest verkkosivuilla testata TRUE nopeus yhteyden. Tiedostojen noutaminen muut sivustot säätelevät monet muut tekijät, kuten laadun palvelimen tiedosto on ja kuinka kiireisiä he ovat. |
|
| |||
| |||
| kyllä olen gilingham. Puhuin neitsytoliiviöljyn ja se maksaa minulle 5ver puhelua varten ja he kertoivat minulle oli, että 250kbps on se, mitä minun pitäisi saada lataaminen ja olen itse lataamalla niiden suurin nopeus. joten miksi helvetissä he kutsuvat sitä 2MB Internetissä. mitään realtes on 2MB minun silmissä. ja se maksaa 25 puntaa varten 4MB internet joten koko paketti on £ 55! |
|
| |||
| |||
| 2MB ei tarkoita 2 Megatavua. Se tarkoittaa, 2 megabittiä sekunnissa. Saada todellinen lataus nopeus jaat Megabitin 8. 2MB = 2000 Megabitin jaettuna 8 = 250kbps. |