![]() |
|
|
|||
|
|||
|
hvor jomfru exchange er. Jeg kan være veldig langt unna så jeg ønsket å se. skrånende finner den ved å søke. takket folk
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
http://www.ip-adress.com/
|
|||
|
|||
|
80-41-131-52.dynamic.dsl.as9105.com
dvs det er sagt siden vert ok. takk |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg trodde du er på kabelen?
Ifølge at på Tiscali ADSL kompis. |
|
|
|||
|
|||
|
lmao som var så dumt av meg. im in my dads kontor på sin virksomhet. Jeg gjorde ikke tror. lol ill innlegg vertsdatamaskinen senere i dag
|
|
|
|||
|
|||
|
No problem kompis. lol. :)
|
|
|
|||
|
|||
|
82-34-58-148.cable.ubr01.gill.blueyonder.co.uk
Jeg har ingen anelse hva det betyr lol. takk kompis. btw jeg fortsatt nedlasting på 250 kbps max. jeg virkelig ser ut som noe er toppinng det på 250 kb. Jeg hjave kontrollert dwnload ledere og de er alle på ubegrenset hastighet i cant fungerer det .Jeg vil ringe jomfru men det koster og mamma går gal lol |
|
|
|||
|
|||
|
Er du i eller nær gillingham?
Testing hastighet ved nedlasting av filer på et annet nettsted ikkje kjem til å gi deg en nøyaktig figuren. Kjør test på at bredbånd speedtest nettsted å teste TRUE hastigheten på din tilkobling. Nedlasting av filer fra andre områder styres av mange andre faktorer som kvaliteten på serveren filen er på og hvor opptatt de er. |
|
|
|||
|
|||
|
ja jeg er i gilingham. Jeg snakket med jomfru og det koste meg like 5ver for samtalen og alt de fortalte var at 250kbps er hva jeg skal bli lastet ned og jeg er faktisk laster ned på sitt maksimale hastigheten. Så hvorfor i helvete gjør de kaller det 2MB internett. ingenting realtes til 2MB i mine øyne. og det koster 25 pund for 4MB Internett slik at hele pakken skal £ 55!
|
|
|
|||
|
|||
|
2MB ikke betyr 2 MB.
Det betyr 2 megabit per sekund. Å få din faktiske nedlastingshastighet du dele megabit av 8. 2MB = 2000 megabit delt på 8 = 250kbps. |