![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| där min oskuld utbyte. Jag kan verkligen långt borta så jag ville se. skränande finna den genom att söka. tack personer |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| http://www.ip-adress.com/
| |||
| |||
| 80-41-131-52.dynamic.dsl.as9105.com thats vad den sa bredvid värd ok. tack |
|
| |||
| |||
| Jag trodde du är på kabeln? Enligt denna era på Tiscali ADSL kompis. |
|
| |||
| |||
| lmao som var så dumt av mig. im i mitt pappor kontor på sitt företag. I didnt tror. lol sjuka efter värdmedlemsstatens senare i dag |
|
| |||
| |||
| Inga problem kompis. lol. :) |
|
| |||
| |||
| 82-34-58-148.cable.ubr01.gill.blueyonder.co.uk Jag har ingen aning vad det betyder lol. Tack kompis. btw jag fortfarande hämta på 250 kbps max. Jag vill verkligen inte verkar vilja något är toppinng den på 250 kb. Jag hjave kontrolleras dwnload chefer och de är alla på obegränsad hastighet jag skränande arbete ut .Jag vill ring oskuld men kostar det och min mamma kommer att gå galna lol |
|
| |||
| |||
| Är du i eller nära Gillingham? Testa din hastighet genom att ladda ner filer från en annan webbplats inte kommer att ge dig en exakt siffra. Kör testet på bredband speedtest webbplats för att testa den verkliga hastigheten på din anslutning. Nedladdning av filer från andra webbplatser styrs av många andra faktorer såsom kvaliteten på servern filen och hur upptagna de är. |
|
| |||
| |||
| ja jag gilingham. Jag talade med jungfruolja och det kostade mig 5ver för samtalet och allt de sa till mig var att 250kbps är vad jag ska få ladda ner och jag är faktiskt nedladdning på sin högsta hastighet. så varför i helvete gör de kallar det 2MB internet. ingenting realtes till 2MB i mina ögon. och det kostar 25 pund för 4MB internet så hela mitt paket kommer att vara £ 55! |
|
| |||
| |||
| 2MB betyder inte 2 megabyte. Det innebär 2 megabit per sekund. För att få din faktiska nedladdningshastighet du dela megabit av 8. 2MB = 2000 megabit dividerat med 8 = 250kbps. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Att försöka hitta ett nytt mål. | craiig | Cases & Power Supplies | 3 | 13 april 2009 16:43 |
| Hjälp mig hitta denna st skrivbord? snälla | pete21 | Off Topic Discussion | 11 | 13 november 2008 12:16 |
| Finns det något sätt att ta reda på hur gammal en hdd är? | thingie2 | Drives & Removable Media | 36 | 3 maj 2008 04:03 |
| Något jag har ännu att ta reda på | Kodak | General Hardware Chat | 5 | 9 januari 2008 10:41 |
| Hjälp mig hitta den billigare | robina80 | Off Topic Discussion | 7 | 5 januari 2008 05:35 |
| Thread Tools | |
| |