mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Networking, Modemer & VoIP

Register

Eternal "Tilegnelse netværk adresse" på netkort

Reply

Thread Tools
Old 14 November 2007, 10:48
Medlem Gruppen

Default Eternal "Tilegnelse netværk adresse" på netkort

netop fået nye ram i replacment fra det sidste parti af defekte ting. få thats over, så oh crap sin ikke forbinder!
fik en Netgear wg311t netværkskort til at gå med Netgear WGT624 router. men netværket er altid enten erhverve net-adresse (IP-adresse, jeg tror), eller bare ikke tilsluttet. Jeg har vendt routeren ud fr et stykke tid og derefter på. Jeg har valgt den automatiske tildeling af IP-og DNS i netværksindstillingerne også. Jeg har også opdateret firmware til routeren.
det bare et forsøg på at forbinde derefter stopper, så forsøg så stopper osv.
hjælp eller forslag ville være appretiated.
takket Rob
Old 14 November 2007, 10:50
Medlem Gruppen

Har du forsøgt at genstarte din pc? Jeg har haft dette problem med en WPN111 og en genstart har altid arbejdet (indtil videre ..)
Old 14 November 2007, 14:31
Medlem Gruppen

yup. Har også slået til / fra routeren og modem.
Old 15 November 2007, 12:41
Medlem Gruppen

Hvilken firmware / driver versioner er du kører?
Den seneste for WG311T er V5.0

Også, er du på vista?
Old 20. november 2007, 10:46
Medlem Gruppen

sorry for sent svar. min bror gik på router-indstillinger (i webbrowser) og så det sagde den opdaterer automaticaly.

og nej, jeg er på XP Home.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.