![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| netop fået nye ram i replacment fra det sidste parti af defekte ting. få thats over, så oh crap sin ikke forbinder! fik en Netgear wg311t netværkskort til at gå med Netgear WGT624 router. men netværket er altid enten erhverve net-adresse (IP-adresse, jeg tror), eller bare ikke tilsluttet. Jeg har vendt routeren ud fr et stykke tid og derefter på. Jeg har valgt den automatiske tildeling af IP-og DNS i netværksindstillingerne også. Jeg har også opdateret firmware til routeren. det bare et forsøg på at forbinde derefter stopper, så forsøg så stopper osv. hjælp eller forslag ville være appretiated. takket Rob |
|
| |||
| |||
| Har du forsøgt at genstarte din pc? Jeg har haft dette problem med en WPN111 og en genstart har altid arbejdet (indtil videre ..) |
|
| |||
| |||
| yup. Har også slået til / fra routeren og modem. |
|
| |||
| |||
| Hvilken firmware / driver versioner er du kører? Den seneste for WG311T er V5.0 Også, er du på vista? |
|
| |||
| |||
| sorry for sent svar. min bror gik på router-indstillinger (i webbrowser) og så det sagde den opdaterer automaticaly. og nej, jeg er på XP Home. |