vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Verkottuminen, Modeemit & VoIP

Register

Eternal "hankkiminen verkko-osoite" verkko-kortti

Reply

Thread Tools
Old 14 marraskuu 2007, 10:48
Jäsen

juuri saanut uuden ram vuonna replacment siitä, kun viimeinen erä viallinen kamaa. muutaman thats ohi, sitten oh crap sen ei yhdistävät!
sai Netgear wg311t verkkokortti mennä kanssa Netgear wgt624 reititintä. mutta verkko on aina joko hankkia verkko-osoite (IP-osoite uskon) tai vain ole kytketty. Olen kääntänyt reitittimen pois fr jonkin aikaa ja sitten. Olen valinnut automaattista jakamista IP-ja DNS vuonna verkkoasetukset samoin. Olen myös päivittänyt firmware reititintä.
se vain yrittää muodostaa sitten pysähtyy, sitten yritetään sitten pysähtyy jne.
apua tai ehdotus olisi appretiated.
kiitos ryöstää
Old 14 marraskuu 2007, 10:50
Jäsen

Oletko kokeillut uudelleenkäynnistystä PC? Minulla on ollut tämä ongelma, jolla on WPN111 ja uudelleenkäynnistys on aina toiminut (tähän mennessä ..)
Old 14 marraskuu 2007, 14:31
Jäsen

yup. On myös kytketty päälle / pois-reititin ja modeemi.
Old 15 marraskuu 2007, 12:41
Jäsen

Mikä firmware / kuljettaja versiot olet näkyä?
Viimeisimmät varten WG311T on V5.0

Lisäksi on teille näköala?
Old 20 marraskuu 2007, 10:46
Jäsen

anteeksi myöhäistä vastaustaan. Minun veli lähti reitittimen asetukset (Web-selain) ja näin se sanoi, että se päivittää automaticaly.

ja ei, olen Xp home.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.