![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| zojuist nieuwe ram in Replacment van de laatste partij van defecte spullen. Enkele thats over, dan oh crap zijn niet aansluiten! heb een Netgear wg311t netwerkkaart te gaan met wgt624 Netgear router. maar het netwerk is altijd een overnemende netwerk adres (IP-adres denk ik) of gewoon niet aangesloten. Ik heb de router uitgeschakeld fr een tijdje en dan op. Ik heb gekozen voor de automatische toewijzing van IP-en DNS-instellingen in het netwerk ook. Ik heb ook update van de firmware voor de router. alleen verbinding probeert te maken dan stopt, dan stopt vervolgens pogingen enz. alle hulp of suggestie zou zijn appretiated. dankzij Rob |
|
| |||
| |||
| Heeft u geprobeerd het herstarten van uw pc? Ik heb dit probleem met een WPN111 en een herstart, heeft altijd gewerkt (tot nu toe ..) |
|
| |||
| |||
| yup. Hebben ook aan / uitschakelen van de router en modem. |
|
| |||
| |||
| Wat firmware / driver versies gebruikt u? De laatste voor de WG311T is V5.0 Ook bent u op vista? |
|
| |||
| |||
| sorry voor de late reactie. mijn broer ging op router-instellingen (in de browser) en het zag zei dat updates automatisch. en nee, ik ben op XP Home. |